Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #166  
Old 10-09-2010, 12:00 PM
Demon-FX4 Demon-FX4 is offline
I'm a Demon, So F off!
 
Join Date: May 2010
Posts: 6,075
Send a message via Skype™ to Demon-FX4
Default Re: which ones?

like in all from the two vehicles they been on over 50,000 miles and i still can go threw the mud in 2wd
__________________
2003 FX4 LEVEL II
Quote:
Originally Posted by 03 SB FX4 View Post
My D-max - will pull the Cummin' Stroke it all night long!
Quote:
Originally Posted by 99RangerAlfredo View Post
Nooo Demon does badd things to me when no one looks!!!
Quote:
Originally Posted by cdawall View Post
Don't worry I next time I will just buy bolt ons so I can be just like you. Then I can drive around with unpainted fender flares and have a real prerunner
Reply With Quote
  #167  
Old 10-09-2010, 12:02 PM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

ohh nice so how many miles do think more you can go? cuz im debating on getting the a/ts for 612 or those for 700
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #168  
Old 10-09-2010, 12:04 PM
Demon-FX4 Demon-FX4 is offline
I'm a Demon, So F off!
 
Join Date: May 2010
Posts: 6,075
Send a message via Skype™ to Demon-FX4
Default Re: which ones?

well that was the last time i looked at them in august and i will use them all winter which michigan winters are like 5 to 6 months long hahahaa i still trust the tread to keep me safe in the snow i will most likly get new ones spring
__________________
2003 FX4 LEVEL II
Quote:
Originally Posted by 03 SB FX4 View Post
My D-max - will pull the Cummin' Stroke it all night long!
Quote:
Originally Posted by 99RangerAlfredo View Post
Nooo Demon does badd things to me when no one looks!!!
Quote:
Originally Posted by cdawall View Post
Don't worry I next time I will just buy bolt ons so I can be just like you. Then I can drive around with unpainted fender flares and have a real prerunner
Reply With Quote
  #169  
Old 10-09-2010, 12:09 PM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

ahh..how long did ya have em for?
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #170  
Old 10-09-2010, 12:10 PM
Demon-FX4 Demon-FX4 is offline
I'm a Demon, So F off!
 
Join Date: May 2010
Posts: 6,075
Send a message via Skype™ to Demon-FX4
Default Re: which ones?

2 years
__________________
2003 FX4 LEVEL II
Quote:
Originally Posted by 03 SB FX4 View Post
My D-max - will pull the Cummin' Stroke it all night long!
Quote:
Originally Posted by 99RangerAlfredo View Post
Nooo Demon does badd things to me when no one looks!!!
Quote:
Originally Posted by cdawall View Post
Don't worry I next time I will just buy bolt ons so I can be just like you. Then I can drive around with unpainted fender flares and have a real prerunner
Reply With Quote
  #171  
Old 10-09-2010, 12:39 PM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

oh nicebut im thinkin i can do it cuz ive only drove 20k miles in a year and a half so id atleast have em for 3 yrs
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #172  
Old 10-09-2010, 12:44 PM
Demon-FX4 Demon-FX4 is offline
I'm a Demon, So F off!
 
Join Date: May 2010
Posts: 6,075
Send a message via Skype™ to Demon-FX4
Default Re: which ones?

3 to 4 years prod for u i drive so much on them and do burnouts lol sooooooo lol
__________________
2003 FX4 LEVEL II
Quote:
Originally Posted by 03 SB FX4 View Post
My D-max - will pull the Cummin' Stroke it all night long!
Quote:
Originally Posted by 99RangerAlfredo View Post
Nooo Demon does badd things to me when no one looks!!!
Quote:
Originally Posted by cdawall View Post
Don't worry I next time I will just buy bolt ons so I can be just like you. Then I can drive around with unpainted fender flares and have a real prerunner
Reply With Quote
  #173  
Old 10-09-2010, 01:36 PM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

oh yea i just do dd and all around town and freeway i drive like 30 miles a day about 7 miles to school then 7 miles to work
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #174  
Old 10-09-2010, 03:01 PM
Demon-FX4 Demon-FX4 is offline
I'm a Demon, So F off!
 
Join Date: May 2010
Posts: 6,075
Send a message via Skype™ to Demon-FX4
Default Re: which ones?

u should love them than
__________________
2003 FX4 LEVEL II
Quote:
Originally Posted by 03 SB FX4 View Post
My D-max - will pull the Cummin' Stroke it all night long!
Quote:
Originally Posted by 99RangerAlfredo View Post
Nooo Demon does badd things to me when no one looks!!!
Quote:
Originally Posted by cdawall View Post
Don't worry I next time I will just buy bolt ons so I can be just like you. Then I can drive around with unpainted fender flares and have a real prerunner
Reply With Quote
  #175  
Old 10-09-2010, 05:59 PM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

oh i would just dunno if i wanna spend 800 or 700 lol
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #176  
Old 10-09-2010, 06:05 PM
DieHard4rd DieHard4rd is offline
The Old Guy
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 4,824
Default Re: which ones?

It's a matter of perspective. If you were looking at either 25.00 for a set of tires vs a set for 125.00, then 100.00 would be a deal breaker.
But when you are looking at spending 700.00 vs 800.00. That hundred really isn't a deal breaker.
__________________
www.1fun4rd.blogspot.com
Reply With Quote
  #177  
Old 10-09-2010, 06:27 PM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

thats true for a set of 4 t/a kos is 612 and for the km2 is 700 but if i spend less theyll last me longer lol
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #178  
Old 10-12-2010, 11:33 PM
Demon-FX4 Demon-FX4 is offline
I'm a Demon, So F off!
 
Join Date: May 2010
Posts: 6,075
Send a message via Skype™ to Demon-FX4
Default Re: which ones?

bullshit because u will get the all terrains and be like of hey it looks like every other ranger and they don't perform as well as the mud tires lol so an extra 100 bucks is chicken scratch stu
__________________
2003 FX4 LEVEL II
Quote:
Originally Posted by 03 SB FX4 View Post
My D-max - will pull the Cummin' Stroke it all night long!
Quote:
Originally Posted by 99RangerAlfredo View Post
Nooo Demon does badd things to me when no one looks!!!
Quote:
Originally Posted by cdawall View Post
Don't worry I next time I will just buy bolt ons so I can be just like you. Then I can drive around with unpainted fender flares and have a real prerunner
Reply With Quote
  #179  
Old 10-13-2010, 12:00 AM
beef08 beef08 is offline
Oh Yup!
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,695
Default Re: which ones?

that is true but i mean my a/ts have only failed me once and that was my fault and ive been in some deep mud with em well about a foot of mudd i say is deep lol
__________________
"I thought this was America!"-Randy Marsh

2003 fx4 4.10, maxed tbars, 5000k HIDS 3157 silverstar bulbs, expo ohc, alons mag light holder, 06+ tails, throttle cable mod, air box mod
360tag:BEEFS7A7US
Reply With Quote
  #180  
Old 10-13-2010, 12:09 AM
delta6 delta6 is offline
SURF & TURF
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 264
Send a message via Yahoo to delta6
Default Re: which ones?

35s or nothing lol....
__________________
It is better to be violent if there is violent in our hearts than to put on a cloak of non violence to cover indepence..

==========
98 Ford Ranger Splash 4x4/4.0 V6/3 inch body lift and a 4 inch super lift and 35s
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search