Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #16  
Old 03-15-2010, 01:10 AM
TrePaul86 TrePaul86 is offline
All LED and HID
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 607
Send a message via AIM to TrePaul86 Send a message via MSN to TrePaul86
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

It's possible I may be in... Depends on my school schedule since I'm back at OSU for the next 3 years. lol
__________________
FXEdgeplorer Level II
Part 01-03
Part 06

Geared Locked Bright Loud

Quote:
Originally Posted by Carl
your like a guru.... like a little ranger boodah... covered in hair and knowlege
Reply With Quote
  #17  
Old 03-15-2010, 08:43 AM
PowerRanger PowerRanger is offline
-GRABBER SILVER-
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 160
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

changed the date
__________________
2004 XLT

LMS/ ROCKSTAR RACING
PNW CREW
Reply With Quote
  #18  
Old 03-15-2010, 02:49 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Sweet!! Thanks! I vote this replaces the centralia meet
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
Reply With Quote
  #19  
Old 03-15-2010, 03:44 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

I'm in if I'm not off in who the heck knows where working. And I don't care if it replaces the Centralia meet. Then my birthday the 27th!
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #20  
Old 03-15-2010, 06:51 PM
mb128 mb128 is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 894
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

hey tim the 19-21 is all week days
__________________
Muddin in the ranger, killin ricers in the f350

95 ford ranger 3.0 v6 side step 5 speed 4x4
mods: 6" bds sus lift, 33x12.5r15 bfg km2, expo OHC/expo power seats, full length expo console, 2 1/2" flowmaster super 44 cat back, 4 procomp 5" offroad lights, clear headlights and turn signals, 6k hid kit, 25% tint (fronts)

PNW CREW


Quote:
Originally Posted by Yrac View Post
Its a truck, you wanna go fast? Money = Horsepower!
Reply With Quote
  #21  
Old 03-15-2010, 07:10 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by mb128 View Post
hey tim the 19-21 is all week days
I didn't even double check him! Haha... 21-23 I think right? And can we get the thread title changed (Tom? STL?)
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
Reply With Quote
  #22  
Old 03-15-2010, 07:10 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
I didn't even double check him! Haha... 21-23 I think right? And can we get the thread title changed (Tom? STL?)
Lol I was kinda wondering about that myself, but really didn't care lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #23  
Old 03-15-2010, 07:48 PM
rockwerks rockwerks is offline
Mazda B4000 Driver
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 495
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

If I come I will have to bring the wifes Jeep..........Ill throw a ford logo on it or somethin
Reply With Quote
  #24  
Old 03-15-2010, 07:49 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by rockwerks View Post
If I come I will have to bring the wifes Jeep..........Ill throw a ford logo on it or somethin
Put a 302 in it lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #25  
Old 03-15-2010, 07:52 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

I'm just excited to have company now... better than a bunch of quads to ride with... and an excuse to finally get tow hooks
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
Reply With Quote
  #26  
Old 03-15-2010, 07:53 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
I'm just excited to have company now... better than a bunch of quads to ride with... and an excuse to finally get tow hooks
Don't say that, or we are going to spend all day pulling and winching....bad deal lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #27  
Old 03-15-2010, 07:54 PM
rockwerks rockwerks is offline
Mazda B4000 Driver
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 495
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Put a 302 in it lol
That would be a drop in HP and Torque........and less MPG also

I have a 04 Wrangler 4.0 with head work, intake work and only about 10,000 on the motor. about 220 hp and 230 torque.........gotta love that inline 6........Hey It does have a motorcraft oil filter, air filter and oil in it, the stealership did the last lube and change
Reply With Quote
  #28  
Old 03-15-2010, 07:55 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Don't say that, or we are going to spend all day pulling and winching....bad deal lol
I said EXCUSE... haha... I have the hooks but they've been off since the body lift... drive smart and there won't be any stuck... lol
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
Reply With Quote
  #29  
Old 03-15-2010, 07:57 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by rockwerks View Post
That would be a drop in HP and Torque........and less MPG also

I have a 04 Wrangler 4.0 with head work, intake work and only about 10,000 on the motor. about 220 hp and 230 torque.........gotta love that inline 6........Hey It does have a motorcraft oil filter, air filter and oil in it, the stealership did the last lube and change
Lol I'm looking at a 94 Cherokee 2 door, I want to do the new stroker kit. 500 bucks for the Jeep, I just want it for wheeling so I can keep the Ranger in good shape. Is it a Ruby or just the standard Wrangler?

Stealership lol that word is now stolen and placed in the mental dictionary lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #30  
Old 03-15-2010, 07:58 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: Pnw dunes trip 5/14/2010

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
I said EXCUSE... haha... I have the hooks but they've been off since the body lift... drive smart and there won't be any stuck... lol
Hmm several people, wheeling, especially guys....one of use might do something stupidly funny and get stuck lol I want beadlocks lol And I don't have tow hooks so I need those lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
silver lake sand dunes (MI) RangerLuc Midwestern Region 12 03-20-2010 10:19 PM
Needed for Dunes? DisturbedESV Exterior Tech 3 02-18-2010 06:58 PM
road trip!! bigcountry General Ford Ranger Discussion 2 02-14-2010 09:55 PM
Just a lil trip too the woods. RangerNDog Photography 7 11-03-2009 05:35 PM
should i take my ford ranger to the sand dunes? taylor General Ford Ranger Discussion 3 02-04-2009 03:18 PM