Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #1  
Old 09-15-2014, 10:04 PM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default SoCal meet 10/11/14

Ok guys lets do this

Date: 10/11/14

Place: Toms Farm's
23900 Temescal Canyon Rd, Corona CA 92883

Time: 12pm-5pm

If you would like the chance to meet other local FRF members eat great food hang out and take a picture or two then come on down. Toms farms (TF) has great American and Mexican food, however they are known for there PIZZA. First two large pizza's on me. A (TF) pizza feeds 5 adults.

www.tomsfarms.com
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff
Reply With Quote
  #2  
Old 09-16-2014, 12:18 PM
Joeys05ranger Joeys05ranger is offline
Buy a Ford
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 180
Default

How often do you head up there? Are the trails on public property? Can we shoot stuff?? Lol
__________________
2005 ford ranger 3.0l 2wd stick shift.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-16-2014, 08:48 PM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default Re: SoCal meet 10/11/14

Not that often. The trail around that area are small but fun, they have public access however still close to homes to do any good shooting lol.
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff
Reply With Quote
  #4  
Old 09-17-2014, 03:42 PM
Joeys05ranger Joeys05ranger is offline
Buy a Ford
 
Join Date: Mar 2014
Posts: 180
Default

Come on guys, i know other people gotta be close enough to make it! Otherwise me and tony are gonna end up on a man date lmao!
__________________
2005 ford ranger 3.0l 2wd stick shift.
Reply With Quote
  #5  
Old 09-17-2014, 04:10 PM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default Re: SoCal meet 10/11/14

Quote:
Originally Posted by Joeys05ranger View Post
Come on guys, i know other people gotta be close enough to make it! Otherwise me and tony are gonna end up on a man date lmao!
Well we can each have our own pizza box. Lol
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff
Reply With Quote
  #6  
Old 09-22-2014, 12:03 AM
The_wicked_one91 The_wicked_one91 is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 113
Default

I'm a maybe
Reply With Quote
  #7  
Old 09-22-2014, 07:44 AM
Dub_city714 Dub_city714 is offline
follow on IG @RobbyVMedia
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 653
Default

Tony I got your message, i think ill be out of town for a race that weekend. Btw get instagram!!!
__________________
2001 2wd white, 3" body lift, 3" fabtech spindles, 35" BFG KM2, Procomp absorbers rugged radios, PR-lighting solutions led bars, fiberwerx

Last edited by Dub_city714; 09-22-2014 at 12:03 PM.
Reply With Quote
  #8  
Old 09-22-2014, 08:35 AM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default Re: SoCal meet 10/11/14

Juan I hope you can make it. Rob if you don't go to the race hope to see you 2. Instagram what's that? Jk yeah I need one so I can stop using my wife's to creep on
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff
Reply With Quote
  #9  
Old 09-22-2014, 11:55 AM
kumarito kumarito is offline
Instagram: kiddy_kumar
 
Join Date: May 2013
Posts: 72
Default Re: SoCal meet 10/11/14

I'm in.
Finally a ranger meet. I go to school in the area till about 4:30pm, but i can leave early. truck has been built since the last time i was here, and got back from a 500 mile run last night.

link to my thread http://www.tacomaworld.com/forum/oth...ger-build.html
Reply With Quote
  #10  
Old 09-22-2014, 10:35 PM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default Re: SoCal meet 10/11/14

Dang Kumar truck is looking good man. Nice build thread. All your friends have nice trucks btw. Invite your co-worker.
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff
Reply With Quote
  #11  
Old 09-23-2014, 08:43 AM
Dub_city714 Dub_city714 is offline
follow on IG @RobbyVMedia
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 653
Default

We should have a barstow ranger day!
__________________
2001 2wd white, 3" body lift, 3" fabtech spindles, 35" BFG KM2, Procomp absorbers rugged radios, PR-lighting solutions led bars, fiberwerx
Reply With Quote
  #12  
Old 09-23-2014, 11:43 AM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default Re: SoCal meet 10/11/14

Barstow would be fun. Set it up Rob.
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff
Reply With Quote
  #13  
Old 09-23-2014, 12:11 PM
rangerdanger77 rangerdanger77 is offline
educated n00b
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 3,656
Default

Hmmmmm I'm a maybe. Would we be hittin the trails out there? Even though they're small
__________________
03 Ranger XLT 4x2 | 3.0l 2-door ext. cab auto trans | BTF Fabricated Spindles/Camburg Upper Arms/Camburg 2.5" coils/Bilstein 5100s/Limit Straps | 2" shackles/2.5" blocks | airbox mod w/ k&n drop in | thrush welded | blacked out emblems | 6000k hids | 06+ tails & corners | Cargo Light Mod | Billet Grille | Custom Bumper | Hella 700ffs | 32x11.5x15 BFG AT KO | 15" Procomp 7031 | Buggman LED Mustang Dome/Cluster/Reverse Lights | Kenwood Headunit | FORD floor mats
Reply With Quote
  #14  
Old 09-23-2014, 04:50 PM
CoronaRanger CoronaRanger is offline
Ford Pickup
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 106
Default Re: SoCal meet 10/11/14

I would be down if that's what the group wants to do. However ill be down just to meet and greet and eat lol. I guess we can decide on that day.
__________________
01 edge 4.0 Double lifted and other cool stuff

Last edited by CoronaRanger; 09-23-2014 at 06:28 PM.
Reply With Quote
  #15  
Old 09-24-2014, 10:22 AM
Dub_city714 Dub_city714 is offline
follow on IG @RobbyVMedia
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 653
Default

I will ita gonna be hard not to have it on a weekend something is going on maybe mid october...........tony get instagram stop using your girls!!! Haha
__________________
2001 2wd white, 3" body lift, 3" fabtech spindles, 35" BFG KM2, Procomp absorbers rugged radios, PR-lighting solutions led bars, fiberwerx
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Socal meet? Alvarez2000 Introduce Yourself 0 12-07-2012 12:38 PM
SoCal meet 7/21/2012 Hurley Western Region 90 08-08-2012 03:21 PM
SoCal / LA meet ? pmac03 Western Region 136 01-31-2012 08:04 PM
Pismo Meet Thread (SoCal or NorCal Members) 2004xlmiller Western Region 40 11-28-2011 12:38 PM
Socal meet? Rubber Duck Western Region 9 03-24-2011 08:43 PM