Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #16  
Old 10-20-2010, 10:04 PM
seanpugs1990 seanpugs1990 is offline
Ford Motor Company
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 126
Default Re: Anyone on here Longboard?

yea haha but i figured iwas gonna be doing it for a long time and i needed a board that would last and considering how big i am i needed the best quality i could afford... im 6'5 and 250 pounds so i needed a board with a little bit of flex but stiff enough that i wast scraping the ground on the deep carves
__________________
2010 Ford Ranger 2.3 XL 2WD
JVC Deck | Rear 6x9 Pioneer Speakers | Door 5x7 Clarion Speakers | 1000w Alpine Vpower Amp | 12" MTX Thunder Thin Sub Woofer |
Reply With Quote
  #17  
Old 10-20-2010, 10:07 PM
Justincredible Justincredible is offline
dose beams doe
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,777
Default Re: Anyone on here Longboard?

Damn lol yah im only 5'10" 140 lbs lol, my board is half fiber glass so it flex's alot but has a weight limit of 200lbs, best board ive ever had tho
__________________
my lil prerun run... tires and junk cool tube bumpers, fiberglass, cool colored lights, loud bass and a tire rack so you know im cool
Reply With Quote
  #18  
Old 10-20-2010, 10:11 PM
seanpugs1990 seanpugs1990 is offline
Ford Motor Company
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 126
Default Re: Anyone on here Longboard?

yea same here ive tried a couple sector 9s i liked one of them... not sure what it was... had a decent flex but the other one i tried was stiff as a 2x4 and i just hated it... kinda sketchy thing with my board is i had never even stood on a battle axe before so i was skeptical and almost drove out of town to go pick it up... but it all turned out well
__________________
2010 Ford Ranger 2.3 XL 2WD
JVC Deck | Rear 6x9 Pioneer Speakers | Door 5x7 Clarion Speakers | 1000w Alpine Vpower Amp | 12" MTX Thunder Thin Sub Woofer |
Reply With Quote
  #19  
Old 10-20-2010, 10:14 PM
Justincredible Justincredible is offline
dose beams doe
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,777
Default Re: Anyone on here Longboard?

so im guessin u downhill cuz thats what it looks like its built for. i want a loaded board, those are so awesome, cost 350$ american tho =/
__________________
my lil prerun run... tires and junk cool tube bumpers, fiberglass, cool colored lights, loud bass and a tire rack so you know im cool
Reply With Quote
  #20  
Old 10-20-2010, 10:51 PM
DCRANGER DCRANGER is offline
RIDE TRAILS
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 74
Default Re: Anyone on here Longboard?

nice boards ill get a pic of mine up but as for hills in va yea we got em go out in the country and its all rolling hills
__________________
2003 Ranger XLT Supercab
Tan Exterior-Black/Tan Interior
4.0 V6 5 speed
2WD-4WD High & Low
Reply With Quote
  #21  
Old 10-20-2010, 11:13 PM
stephen stephen is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 3,274
Default Re: Anyone on here Longboard?

i used to skate everywhere all the time. then my knee went bad and i dont do it much anymore. no long boarding that stuff is lame.

my last, well current sort of, skateboard. i love this thing.



aaahhh. good times.
__________________
2008 Sport Black 3.0 V6 2WD.
Build Thread


Last edited by stephen; 10-21-2010 at 04:21 PM.
Reply With Quote
  #22  
Old 10-21-2010, 08:49 AM
Justincredible Justincredible is offline
dose beams doe
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,777
Default Re: Anyone on here Longboard?

man that cut looks cute lmao
__________________
my lil prerun run... tires and junk cool tube bumpers, fiberglass, cool colored lights, loud bass and a tire rack so you know im cool
Reply With Quote
  #23  
Old 10-21-2010, 09:35 AM
Ranger_EDGE Ranger_EDGE is offline
SVT
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,522
Default Re: Anyone on here Longboard?

I long board
__________________
-1995 ford ranger prerunner, 4.0, 4x4, 5-speed, 62k original miles, 2.5 radflo bypass front and 2.5 radflo triple bypass rear, deavers f23, 4.56 gears front and back, 07 seats, 07 mirrors, 35x12.50 bfg a/t, 4" fiberwerk glass front and rear, eagle alloy rims, 6k hid heads, two 8k hid off road lights, 34" led light bar, bed/roll cage/engine cage, 25 gallon fuel cell, cut and extended beams/radius arms
-2000 ford SVT f150 lightning -SOLD Lifted 2001 Ford Ranger EDGE, April's 2012 TOTM
Reply With Quote
  #24  
Old 10-21-2010, 09:50 AM
Justincredible Justincredible is offline
dose beams doe
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,777
Default Re: Anyone on here Longboard?

Quote:
Originally Posted by Ranger_EDGE View Post
I long board
lol ur little avatar is so gay, little dog jumping around? lol i love it
__________________
my lil prerun run... tires and junk cool tube bumpers, fiberglass, cool colored lights, loud bass and a tire rack so you know im cool
Reply With Quote
  #25  
Old 10-21-2010, 03:54 PM
mudrider1322 mudrider1322 is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 269
Default Re: Anyone on here Longboard?

I've been longboarding for 3 years now I have a Sector 9 Cloud 9 series Pheonix it measures in at 44.5" long, I have put Bones Red Bearings in it along with Alligator wheels.
__________________
03 Ranger FX4, Rancho RS5000 Shocks, Cranked T-Bars, 33" Mastercraft Courser AT2, K&N Air Intake, KC Daylighters, 2" Wheel Spacers, Belltech 6400 Shackles, P.A. System/Sirens
Reply With Quote
  #26  
Old 10-21-2010, 04:06 PM
stephen stephen is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 3,274
Default Re: Anyone on here Longboard?

Quote:
Originally Posted by Justincredible View Post
man that cut looks cute lmao
yeah its not that bad. i just found it while looking through my photos for my board. it just brings back fun memories.
__________________
2008 Sport Black 3.0 V6 2WD.
Build Thread

Reply With Quote
  #27  
Old 10-23-2010, 06:51 PM
southbama man southbama man is offline
Roll Tide
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 732
Default Re: Anyone on here Longboard?

I've done it before and love it. My favorite spot is this old go cart track. It's bowl shaped and I have a blast riding it. Parking garages are also fun. Anyways, I live in two places, one is Gulf Shores, Al (the beach). Cops DO NOT take very well to people riding on the sidewalk or public places (IDK why?). What I do a lot of is skim boarding down here. Are any of yall into the sport?
__________________
20O3 extended cab, 2wd, silver, 3.0, toyo spectrum tires, 10,000k HID's, 8' in bazooka tube, and UWS toolbox
Reply With Quote
  #28  
Old 10-28-2010, 08:42 PM
Justincredible Justincredible is offline
dose beams doe
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,777
Default Re: Anyone on here Longboard?

just got my newest slide down gonna take a vid this next week ill post it up when its done
__________________
my lil prerun run... tires and junk cool tube bumpers, fiberglass, cool colored lights, loud bass and a tire rack so you know im cool
Reply With Quote
  #29  
Old 10-28-2010, 10:12 PM
seanpugs1990 seanpugs1990 is offline
Ford Motor Company
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 126
Default Re: Anyone on here Longboard?

Quote:
Originally Posted by southbama man View Post
I've done it before and love it. My favorite spot is this old go cart track. It's bowl shaped and I have a blast riding it. Parking garages are also fun. Anyways, I live in two places, one is Gulf Shores, Al (the beach). Cops DO NOT take very well to people riding on the sidewalk or public places (IDK why?). What I do a lot of is skim boarding down here. Are any of yall into the sport?
ya man i love skim boarding... what kind of board do u have... i have a dashboard skimboard sooo sick love it
__________________
2010 Ford Ranger 2.3 XL 2WD
JVC Deck | Rear 6x9 Pioneer Speakers | Door 5x7 Clarion Speakers | 1000w Alpine Vpower Amp | 12" MTX Thunder Thin Sub Woofer |
Reply With Quote
  #30  
Old 12-15-2010, 12:17 AM
Justincredible Justincredible is offline
dose beams doe
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,777
Default Re: Anyone on here Longboard?

my board now





Last photo courtesy of my brother Ranger_EDGE
__________________
my lil prerun run... tires and junk cool tube bumpers, fiberglass, cool colored lights, loud bass and a tire rack so you know im cool
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search