Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #31  
Old 03-01-2010, 09:47 PM
Redneckstone Redneckstone is offline
Welcome to FRF, & enjoy!

 
Join Date: Oct 2009
Posts: 5,110
Default

HAHA ya We all love Tim because of his age it gives him character lol
__________________
2000 Ford Ranger XLT 4x4 Offroad, 4.0L ext cab, Converted to Manual M5OD-R1HD.
_____________
33x13.50 Toyo M/T, 15x10, Body Lift, Rebuilt OHV, JBA headers, Hurst shifter, Warn VR10000-s, Class 1 bars, Belltech Shackles, Mustang GT rear disc, Level II hooks, Modded rear hitch, Custom front hitch, Level II Blue seats and black console, Explorer IRS rear cover, Extang fulltilt, Leer Cap Yakima Roof Rack, Cobra 29 with firestik stake mount, Scangauge II
Few mods
Reply With Quote
  #32  
Old 03-02-2010, 08:04 AM
Shep Shep is offline
Extream EDGE
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 96
Default

right on well you might me a little older then me but dont sound like to much. LOL
Reply With Quote
  #33  
Old 03-02-2010, 08:59 AM
edgeman4.0 edgeman4.0 is offline
THE COMPLAINT DEPARTMENT
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,962
Default

I think at this point i'd rather be known as the "old man" than "the youngest guy there that made his truck into a bar".lol "mr. stay-smashed"
__________________
2001 Ford Ranger Supercab (4dr), Oxford White, 4.0 Sohc, 4x4, Manual trans (hurst equipped), 4:10's, 3" body lift.
Quote:
Originally Posted by Demon-FX4 View Post
The Edgeman sees his prey and strikes out from the darkness.
Quote:
Originally Posted by Rango88 View Post
Dont f+ck with Ch+ck
Reply With Quote
  #34  
Old 03-04-2010, 08:43 AM
Shep Shep is offline
Extream EDGE
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 96
Default

hey what ever works for you bro and I will say I love my beer bro.
Reply With Quote
  #35  
Old 03-04-2010, 09:12 AM
js250 js250 is offline
Ford Tough
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 318
Default

well will i be the youngest @ 21
__________________
1999 2 wd4 cyl2.5l5 spd135k
MODS:5% tint all around Night Shades (Extra Dark)Corners Thrid BrakeTails Air silence removed 2006 Mirrors Flowmaster Super 44 (Weld on & Turn down)
35W 5000K Hids
Reply With Quote
  #36  
Old 03-04-2010, 09:20 AM
edgeman4.0 edgeman4.0 is offline
THE COMPLAINT DEPARTMENT
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,962
Default

Quote:
Originally Posted by DuffMan View Post
hey what ever works for you bro and I will say I love my beer bro.
i always bring plenty.. i've got no problem with my truck being called "the bar" at a knox meet.lol

Quote:
Originally Posted by js250 View Post
well will i be the youngest @ 21
you will this time.haha i'll be close behind at 23.
__________________
2001 Ford Ranger Supercab (4dr), Oxford White, 4.0 Sohc, 4x4, Manual trans (hurst equipped), 4:10's, 3" body lift.
Quote:
Originally Posted by Demon-FX4 View Post
The Edgeman sees his prey and strikes out from the darkness.
Quote:
Originally Posted by Rango88 View Post
Dont f+ck with Ch+ck
Reply With Quote
  #37  
Old 03-04-2010, 09:39 AM
js250 js250 is offline
Ford Tough
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 318
Default

damn i will not shave so i will at least look the age
__________________
1999 2 wd4 cyl2.5l5 spd135k
MODS:5% tint all around Night Shades (Extra Dark)Corners Thrid BrakeTails Air silence removed 2006 Mirrors Flowmaster Super 44 (Weld on & Turn down)
35W 5000K Hids
Reply With Quote
  #38  
Old 03-04-2010, 12:53 PM
Shep Shep is offline
Extream EDGE
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 96
Default

o some bodys got a baby face how log does it take you to grow a beard a month or two lol.

He bro all u need it a tarp about 100lbs of Ice and a little water and salt and you got the best cooler ever in the bed of your truck I have done that a few times ok more then a few.
Reply With Quote
  #39  
Old 03-04-2010, 02:12 PM
js250 js250 is offline
Ford Tough
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 318
Default

no i have a five o clock shadow at 11 am
__________________
1999 2 wd4 cyl2.5l5 spd135k
MODS:5% tint all around Night Shades (Extra Dark)Corners Thrid BrakeTails Air silence removed 2006 Mirrors Flowmaster Super 44 (Weld on & Turn down)
35W 5000K Hids
Reply With Quote
  #40  
Old 03-04-2010, 03:57 PM
mcpink mcpink is offline
Infidel
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,771
Default

Quote:
Originally Posted by RAT Ranger View Post
=======================================
Well then I'll have COMPANY, as I've been the ol' man there the last couple meets in K-town. I missed the GA meet, not sure who was the ol' man at that one...........probably Mike from K-town
Indeed I was. Damn whippersnappers. LMAO!
__________________
02 Ranger XLT 4x4 Off Road, 4.0L SOHC, Automatic, 8.8 4.10 LS, Super-Cab, 3" Body Lift, 33x12.5x15 BFG All Terrains on 15x8 M/T Classic IIs, 5K 55w Heads, 5K 35w fogs, custom front skid plate, various other goodies.
Reply With Quote
  #41  
Old 03-04-2010, 04:11 PM
Redrocket Redrocket is offline
MMM V8 powered
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 484
Send a message via AIM to Redrocket
Default

Quote:
Originally Posted by mcpink View Post
Indeed I was. Damn whippersnappers. LMAO!

lol good times tho
__________________
2000 Ford Ranger 4X4 Offroad 4.0 5 speed ext.cab
88 Ford Ranger 5.0 v8 5 speed Reg Cab
----------
Many Mods
Reply With Quote
  #42  
Old 03-04-2010, 05:40 PM
RAT Ranger RAT Ranger is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,397
Talking Stirrin up the sh*t>>>>

If I get my azz together, I'll be lookin for the "burnout contest" and hope I'm not the lone ranger!

Hey Mike/Mcpink..........what are you 40?????
Reply With Quote
  #43  
Old 03-04-2010, 06:04 PM
edgeman4.0 edgeman4.0 is offline
THE COMPLAINT DEPARTMENT
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 3,962
Default

Quote:
Originally Posted by RAT Ranger View Post
If I get my azz together, I'll be lookin for the "burnout contest" and hope I'm not the lone ranger!

i'll bring spares.... to hell with good tires.lol
__________________
2001 Ford Ranger Supercab (4dr), Oxford White, 4.0 Sohc, 4x4, Manual trans (hurst equipped), 4:10's, 3" body lift.
Quote:
Originally Posted by Demon-FX4 View Post
The Edgeman sees his prey and strikes out from the darkness.
Quote:
Originally Posted by Rango88 View Post
Dont f+ck with Ch+ck
Reply With Quote
  #44  
Old 03-05-2010, 08:12 AM
Shep Shep is offline
Extream EDGE
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 96
Default

Quote:
Originally Posted by RAT Ranger View Post

Hey Mike/Mcpink..........what are you 40?????
bro he has a daughter my age 31 so he is atleast in his fiftys but proubly older.
Reply With Quote
  #45  
Old 03-05-2010, 07:32 PM
RAT Ranger RAT Ranger is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,397
Question Huh?

Quote:
Originally Posted by DuffMan View Post
bro he has a daughter my age 31 so he is atleast in his fiftys but proubly older.
====================================
NS? Mike/Mcpink, you gotta daughter same age as mine?????
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
*Offical* What did you get for X-Mas Thread. RangerNDog Off Topic 67 01-04-2011 07:18 AM
PNW Crew - Centralia, WA Meet Ver 4.0 Pic Thread!! )56k not okay( Fx4wannabe01 Meet & Greet Photos 77 01-25-2010 10:00 PM
this is always a good thread for some reactions mazdadan Off Topic 30 01-24-2010 02:15 AM
OFFICIAL: Centralia, WA Meet picture thread aaron_ariens Western Region 3 01-16-2010 11:53 PM