Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Showing results 1 to 25 of 33
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: just call me fat
Forum: Off Topic 11-10-2012, 06:12 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Sorry to here that man ... Life comes and goes...

Sorry to here that man ... Life comes and goes just celebrate the life he had .. God bless brother
Forum: Off Topic 11-08-2012, 01:10 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Skinny bastards always takin advantage of a fat...

Skinny bastards always takin advantage of a fat kid
Forum: Off Topic 11-08-2012, 11:22 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Someone stile my fukin hot pockets out of the...

Someone stile my fukin hot pockets out of the fridge at workk .. I been up since 4am and unloaded 2 full 1000 piece trucks without food now im fuckin hungry and have nothing to eat
Forum: Off Topic 11-02-2012, 12:27 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
My mom got me thrown in jail.. Twice .. Its life...

My mom got me thrown in jail.. Twice .. Its life bro .. Youll make it .. Its always worse before it gets better hope all goes well dude
Forum: Off Topic 10-28-2012, 06:25 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Ok cool ive got my 01 ranger and a 94 eg hatch...

Ok cool ive got my 01 ranger and a 94 eg hatch thanks for the info bro
Forum: Off Topic 10-27-2012, 09:00 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Do u have basic coverage or more cuz my driving...

Do u have basic coverage or more cuz my driving record is hell and im shopping around
Forum: Off Topic 10-27-2012, 02:28 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Wat company do you have

Wat company do you have
Forum: Off Topic 10-22-2012, 08:50 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
+ 0_0 stay away

+ 0_0 stay away
Forum: Off Topic 10-22-2012, 08:08 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
I will gladly help

I will gladly help
Forum: Off Topic 10-22-2012, 07:25 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
It took me 4 years to pass algebra 1 ... Fuck math

It took me 4 years to pass algebra 1 ... Fuck math
Forum: Off Topic 10-10-2012, 07:21 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
This^^^^^^^^ is golden

This^^^^^^^^ is golden
Forum: Off Topic 10-08-2012, 03:07 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
It was my step dad and he had a 30-30 pointed at...

It was my step dad and he had a 30-30 pointed at my mom so i pulled a 9mm springfield on him
Forum: Off Topic 10-08-2012, 02:55 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
I know what thats like bro the only difference...

I know what thats like bro the only difference was i went to jail cuz there wer gins involved
Forum: Off Topic 10-06-2012, 12:26 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Sounds legit

Sounds legit
Forum: Off Topic 09-27-2012, 11:19 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Been there done that and now its off my mind if...

Been there done that and now its off my mind if the right girl comes along and grabs my heart then so be it but im dont wasting my time trying to hard and getting let down .. Its all about the vars...
Forum: Off Topic 09-26-2012, 01:56 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Nope lol thats northern virginia for you

Nope lol thats northern virginia for you
Forum: Off Topic 09-26-2012, 01:34 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
My art teacher history teacher construction tech...

My art teacher history teacher construction tech teacher and my athletic injury teacher all gave me an A cuz i sold them weed for cheap lol needless to say i grew up in the hood
Forum: Off Topic 09-26-2012, 07:47 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
That wouldnt be very smart .. Theres ways to...

That wouldnt be very smart .. Theres ways to adapt to losing a limb .. Ya cant be like oh shit my brains are on the wall lemme clean this up and put it back together lol .. I know u wer joking lol
...
Forum: Off Topic 09-26-2012, 07:37 AM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Good shit bro hope all goes well

Good shit bro hope all goes well
Forum: Off Topic 09-25-2012, 09:11 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
I caught a facemask under my knee cap from a chop...

I caught a facemask under my knee cap from a chop block and my knee cap decided to face the wrong direction and tore everything under my knee i had 11 surgeries before i was 15 and now im 18 and have...
Forum: Off Topic 09-25-2012, 08:48 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Damn well i hope u get that fixed man i know how...

Damn well i hope u get that fixed man i know how much football injuries suck
Forum: Off Topic 09-25-2012, 08:39 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
how the fuck....

how the fuck....
Forum: Off Topic 09-23-2012, 10:20 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Honda tech forums helped alot .. Lol we did the...

Honda tech forums helped alot .. Lol we did the same config in a coupe one time minus the cage and rhd swap id post pics but i moved 300 miles away from my old crew we had atleast 3 people working on...
Forum: Off Topic 09-23-2012, 09:09 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
What is it hatch ?coupe ? Sound fun ive swapped a...

What is it hatch ?coupe ? Sound fun ive swapped a b20 into a eg hatch with a b16 head, converted it to rhd , and built a full cage in a week .. Of course we had a whole jdm front clip and everything...
Forum: Off Topic 09-23-2012, 06:05 PM
Replies: 6,618
Views: 240,122
Posted By just call me fat
Winning lol

Winning lol
Showing results 1 to 25 of 33