Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Showing results 1 to 25 of 379
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: IrideAHonda
Forum: Sports 05-07-2013, 11:10 AM
Replies: 360
Views: 14,803
Posted By IrideAHonda
Yeah I also think fitz doesn't have the pressure...

Yeah I also think fitz doesn't have the pressure here in tennessee that he had in buffalo because he isn't "the guy".

Cj showed a lot of what he could still do last year. All I want out of him is...
Forum: Sports 05-07-2013, 09:33 AM
Replies: 360
Views: 14,803
Posted By IrideAHonda
We have a qb, just a matter of him being able to...

We have a qb, just a matter of him being able to finally get a full season under his belt ad stay healthy, locker can play. He's just been injured. I think with a full training camp and an entire...
Forum: Sports 05-06-2013, 11:32 PM
Replies: 360
Views: 14,803
Posted By IrideAHonda
I love that none of the analysts are talking...

I love that none of the analysts are talking about the titans! We added Bernard pollard, George Wilson, Delanie walker, shonn Greene, Andy levitre(top 5 guard), Kevin Walter, Sammie hill, Ryan...
Forum: Sports 04-28-2013, 08:34 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
You know that he was a third or fourth rounder...

You know that he was a third or fourth rounder going into the draft? He may be a decent run blocker but he's not too athletic and his footwork is not good at all. To grab him in the first is...
Forum: Sports 04-27-2013, 09:46 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
Yep. Risky but could pay off big time. Also some...

Yep. Risky but could pay off big time. Also some of your fellow buc fans have said "oh who cares if he plays bad we can just cut him because none of the contract is guaranteed"... Well that's nice...
Forum: Sports 04-27-2013, 09:24 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
That's what I said to my friend! Idk about paying...

That's what I said to my friend! Idk about paying an aging CB coming off a torn acl 16 million a year.

----------



They gave the other guy a chance.. He sucked too. Tebow is a joke and...
Forum: Sports 04-27-2013, 09:18 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
Pretty good to get him in the second man. They...

Pretty good to get him in the second man. They got milliner, Richardson and geno. I like those picks. Hopefully Geno sends mark to the bench
Forum: Sports 04-25-2013, 08:52 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
Damn very weird! I think geno is gonna be a solid...

Damn very weird! I think geno is gonna be a solid qb and whoever gets him in the second will be lucky I think. Stoked the titans got warmack!!
Forum: Sports 04-25-2013, 04:29 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
Well don't bet on that. He'll be gone in the...

Well don't bet on that. He'll be gone in the first round. Probably to Chicago or Minnesota
Forum: Sports 04-25-2013, 02:03 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
They're going to be terrible this year. Sorry dude

They're going to be terrible this year. Sorry dude
Forum: Sports 04-25-2013, 01:49 PM
Replies: 25
Views: 753
Posted By IrideAHonda
Titans fan and we have the 10th pick. I'll be...

Titans fan and we have the 10th pick. I'll be stoked with Milliner, Jordan, Warmack, Cooper, Hayden or Floyd. Should be interesting to see where Geno smith, Te'o and other guys fall
Forum: Sports 04-13-2013, 10:40 AM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
Which bike is yours of the 3 in that picture?

Which bike is yours of the 3 in that picture?
Forum: Sports 04-12-2013, 12:55 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
I know.. I'm saying I wouldn't drop 800 on them,...

I know.. I'm saying I wouldn't drop 800 on them, instead id use Craigslist and get a way better deal haha
Forum: Sports 04-12-2013, 09:22 AM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
For sure. I'd never drop that much on pipes....

For sure. I'd never drop that much on pipes. That's what Craigslist is for! Haha
Forum: Sports 04-11-2013, 10:30 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
God damn those yoshis are sexy. I just mounted my...

God damn those yoshis are sexy. I just mounted my bills and then this guy tells me hell give me 250 cash plus his yoshi pipe and stock header for my pipe and header. I'm doing it. I only paid 250 for...
Forum: Sports 04-10-2013, 11:10 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
New header on the bike! Sounds so good with the...

New header on the bike! Sounds so good with the new system on it. ^^lets see the new bike!
Forum: Laugh Factory 04-10-2013, 10:10 PM
Replies: 1,276
Views: 36,794
Posted By IrideAHonda
God damn that sounds good. Goldfish!

God damn that sounds good.

Goldfish!
Forum: Sports 04-09-2013, 06:28 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
Dialed! Picked it up today. Spark arrestor...

Dialed! Picked it up today. Spark arrestor insert. Brand new never even mounted
Forum: Sports 04-08-2013, 01:04 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
Already have looked at that.. Won't work on mine....

Already have looked at that.. Won't work on mine. Even when you go to buy the one I have online it says you cannot insert a spark arrestor
Forum: Sports 04-08-2013, 12:34 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
My full exhaust system on my bike has no spark...

My full exhaust system on my bike has no spark arrestor insert. It's a full race system and I called pro circuit and asked if I can change the slip on and they said I would have to change the whole...
Forum: Sports 04-06-2013, 10:15 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
Getting a new exhaust system on my bike tomorrow....

Getting a new exhaust system on my bike tomorrow. Mine has the pro circuit t4 race system which is perfect for when I ride track but with camping trips with the family I gotta have a spark arrestor...
Forum: Laugh Factory 03-25-2013, 03:00 PM
Replies: 8,752
Views: 707,915
Posted By IrideAHonda
..

..
Forum: Sports 03-25-2013, 02:27 PM
Replies: 6
Views: 639
Posted By IrideAHonda
Good race though. Glad Dale JR snuck by on the...

Good race though. Glad Dale JR snuck by on the bottom for yet another great finish this year! He's got 2 seconds, a 5th, a 7th and a 6th in 5 races. Running good!
As for Tony...he's a baby. Joey is...
Forum: Sports 03-24-2013, 08:13 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
Haha I know.. I caught that after I replied

Haha I know.. I caught that after I replied
Forum: Sports 03-23-2013, 02:27 PM
Replies: 218
Views: 6,322
Posted By IrideAHonda
I was talking about my older bike that I hadn't...

I was talking about my older bike that I hadn't put a dime into which I sold for the same price I bought it for 2 and a half years later. New one has had some good work done to it
Showing results 1 to 25 of 379