Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Showing results 1 to 12 of 12
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: austen
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 04-13-2011, 02:46 PM
Replies: 17
Views: 1,599
Posted By austen
Re: New motor an there is no oil on cap

lol u guys sound like kids!!!!!!! just asked a ? bomb fuckssssss!!!!!!!!
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 04-12-2011, 09:29 PM
Replies: 17
Views: 1,599
Posted By austen
New motor an there is no oil on cap

I got a new ohv 4.0 for my 99 an there is about 120miles on it an oil dip stick reeds good an I pulled the oil cap off an there is no oil on the bottom of the cap should I be concerned
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 04-08-2011, 10:24 AM
Replies: 0
Views: 1,466
Posted By austen
1999 ranger battery not charging

I moved my battery to the back and everythings hooked up it's just not getting a charge. Alternators good and so is battery!! If any advice would be great! Thanks
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-29-2011, 10:09 AM
Replies: 5
Views: 878
Posted By austen
Re: what can i disable on 1999 ohv prerunner

yes i have an thats why im going carb thank u
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-29-2011, 10:04 AM
Replies: 15
Views: 2,215
Posted By austen
Re: how to diable the ERG tube on my 1999

for one im not using wire cutters im over the wack ass 4.0 so its over im putting a 302 boss in the truck thank u!!!!!!!!!
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-29-2011, 09:16 AM
Replies: 5
Views: 878
Posted By austen
Re: what can i disable on 1999 ohv prerunner

cool man im just gonna have a 302 built cuz these motors just have to much junk an it looks like shit an makes me sick lol......
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-29-2011, 09:04 AM
Replies: 5
Views: 878
Posted By austen
Re: what can i disable on 1999 ohv prerunner

any advice on what i can get rid/disable i already disabled the erg now i want to no what else i can trash can plz let me no!!!!!!

----------

do i need the dpfe sensor an all the junk that runs...
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-28-2011, 10:20 PM
Replies: 6
Views: 4,538
Posted By austen
Re: need location dpfe sensor 2000 4.0l

can u disable all that?
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-28-2011, 09:53 PM
Replies: 5
Views: 878
Posted By austen
what can i disable on 1999 ohv prerunner

i want to no what i can disable on my ohv 4.0 motor plz help i dont want any of the smog shit sensors or anything thats non sense
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-28-2011, 09:46 PM
Replies: 15
Views: 2,215
Posted By austen
Re: how to diable the ERG tube on my 1999

what else can i disable an trash can? theres this funky thing inside the drivers side wheel well with all kinds of lines hooked to it can i get rid of it an plug everything that goes off of it
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-28-2011, 07:27 PM
Replies: 15
Views: 2,215
Posted By austen
Re: how to diable the ERG tube on my 1999

thank u is there anything else i can disable cuz i dont want all that smog junk lol!!!!!

----------

send pics to if u could thanks!!!
Forum: 4.0 SOHC / 4.0 OHV Tech 03-28-2011, 08:56 AM
Replies: 15
Views: 2,215
Posted By austen
how to diable the ERG tube on my 1999

i got a 4.0 ohv ranger with headers an much more an i want to disable the ERG tube so how can i do that plz help thank u
Showing results 1 to 12 of 12