Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Showing results 1 to 12 of 12
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Jimmyspy
Forum: Off Topic 12-21-2016, 09:10 AM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Damn. That thing must be fun to ride! ...

Damn. That thing must be fun to ride! Although, I'm sure the lack of that 4th tire makes it interesting. Haha.

----------




No kidding. Having to get off in the mud/snow/water to...
Forum: Off Topic 12-20-2016, 08:07 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Nice! I originally picked it up...

Nice!

I originally picked it up because I wanted a quad and this was cheap. But I've been very impressed with it. Little to no maintenance and it still fires right up every time. Just wish...
Forum: Off Topic 12-20-2016, 01:55 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Bump for some winter riding.

Bump for some winter riding.
Forum: Off Topic 05-07-2016, 10:46 AM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
In a straight line it's pretty similar to ridin a...

In a straight line it's pretty similar to ridin a quad. In the corners it's like a hybrid between a quad and a bike. You really gotta lean and shift your weight like a bike. Probably more so on the...
Forum: Off Topic 05-06-2016, 07:51 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Went out riding today. Trails were sloppy as hell...

Went out riding today. Trails were sloppy as hell with all the rain we've had. I think it might be time to invest in some new tires. The bald ass turf savers ain't cuttin it anymore. Lol
Forum: Off Topic 04-30-2016, 12:48 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Rebuilt the recoil on the trike today and snapped...

Rebuilt the recoil on the trike today and snapped a few pictures, so thread bump.
Forum: Off Topic 01-05-2015, 04:37 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
It's a great machine for what it is. Wish I...

It's a great machine for what it is. Wish I would've held out for the model with reverse and rear suspension though. But, for the price, I guess I can't complain. Haha
Forum: Off Topic 01-05-2015, 04:26 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Yes sir. Haha

Yes sir. Haha
Forum: Off Topic 01-05-2015, 03:52 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Went for a brisk ride today.

Went for a brisk ride today.
Forum: Off Topic 10-09-2014, 07:55 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
First day of fall break, so I loaded up the trike...

First day of fall break, so I loaded up the trike and headed for the woods. We got some heavy rain a few days ago, so the trails were in great shape.
Forum: Off Topic 07-22-2014, 03:01 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
Went out and beat the crap out of it today, so I...

Went out and beat the crap out of it today, so I think I owe her a picture.
Forum: Off Topic 05-11-2014, 03:14 PM
Replies: 242
Views: 12,386
Posted By Jimmyspy
My '82 200E. "Big Red"

My '82 200E. "Big Red"
Showing results 1 to 12 of 12