Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #3001  
Old 03-30-2013, 12:24 PM
ford4thot ford4thot is offline
2019 SSVT Ford 'Maro
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 14,136
Default Morgan's 2004 ranger

I fill up every week;-(
Reply With Quote
  #3002  
Old 03-31-2013, 11:36 AM
2004xlmiller 2004xlmiller is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 12,689
Default Re: Morgan's 2004 ranger

yea i did a shit ton of driving for the company this week, multiple trips deep into the bay area and all over.
Reply With Quote
  #3003  
Old 03-31-2013, 12:54 PM
tomdmcpwn tomdmcpwn is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 1,631
Default

Driving the bay area is the worst... I have to all the time. So many shit drivers too lol.
__________________
2001 Ranger XLT | 3.0L | 2WD | Thrush Welded Muffler | Alpine Sub | HIDs
Reply With Quote
  #3004  
Old 03-31-2013, 10:39 PM
2004xlmiller 2004xlmiller is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 12,689
Default Re: Morgan's 2004 ranger

was in oakland too.. fuck that.

havent been uploading many pics lately.. but went out to PC to watch some friends dial in their race trucks.







also scored a new rear window off CL for $50, factory tint. already got my steekers on it haha
Reply With Quote
  #3005  
Old 04-01-2013, 09:48 AM
Redneckstone Redneckstone is offline
Welcome to FRF, & enjoy!

 
Join Date: Oct 2009
Posts: 5,110
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Nice I couldnt stand a solid rear window. that white reg cab is sick
__________________
2000 Ford Ranger XLT 4x4 Offroad, 4.0L ext cab, Converted to Manual M5OD-R1HD.
_____________
33x13.50 Toyo M/T, 15x10, Body Lift, Rebuilt OHV, JBA headers, Hurst shifter, Warn VR10000-s, Class 1 bars, Belltech Shackles, Mustang GT rear disc, Level II hooks, Modded rear hitch, Custom front hitch, Level II Blue seats and black console, Explorer IRS rear cover, Extang fulltilt, Leer Cap Yakima Roof Rack, Cobra 29 with firestik stake mount, Scangauge II
Few mods
Reply With Quote
  #3006  
Old 04-01-2013, 09:50 AM
Red31 Red31 is offline
Sellout
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 2,449
Default Re: Morgan's 2004 ranger

I want that window :/
__________________
2012 Ford F150 XL
2wd, 3.7 V6
Stock For Now


Reply With Quote
  #3007  
Old 04-01-2013, 10:03 AM
2004xlmiller 2004xlmiller is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 12,689
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Quote:
Originally Posted by Redneckstone View Post
Nice I couldnt stand a solid rear window. that white reg cab is sick
his BTF LT makes me hard. haha
Quote:
Originally Posted by Red31 View Post
I want that window :/
haha coolest part is im getting another tinted slider in trade for my current one.
Reply With Quote
  #3008  
Old 04-01-2013, 10:04 AM
Retroboy1989 Retroboy1989 is offline
3 Time Ranger Owner
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,075
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Quote:
Originally Posted by 2004xlmiller View Post
also scored a new rear window off CL for $50, factory tint. already got my steekers on it haha
Lol why are you buying upgrade parts for a truck you are trying to sell??
__________________
Current: 2000 B2500 SE 2wd Medium Willow Green
Sold: 1996 Ranger XLT 4x4 4.0L SuperCab Medium Willow Green
Sold: 1996 Ranger XLT 2wd FlareSide Medium Willow Green
Reply With Quote
  #3009  
Old 04-01-2013, 10:05 AM
2004xlmiller 2004xlmiller is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 12,689
Default Re: Morgan's 2004 ranger

cant help myself.. haha. i have my rear mustang brake lines, just need brackets, calipers, and disks. lol. i think my last burnout was the last of my rear brakes.
Reply With Quote
  #3010  
Old 04-01-2013, 10:06 AM
06RangerXLT 06RangerXLT is offline
Canadian Baja Champion
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,402
Default Re: Morgan's 2004 ranger

we need to remember this is morgan.

i doubt it will even sell.
__________________
06 Ranger XLT
5.5 Mid travel w/ 2.0 Fox Resi
Deaver F31 w/ 2.0
8.8, 4.56's w/ Lock Right and 33's
McNeil Fenders and Bedsides
Reply With Quote
  #3011  
Old 04-01-2013, 10:08 AM
Retroboy1989 Retroboy1989 is offline
3 Time Ranger Owner
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,075
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Quote:
Originally Posted by 2004xlmiller View Post
cant help myself.. haha. i have my rear mustang brake lines, just need brackets, calipers, and disks. lol. i think my last burnout was the last of my rear brakes.
I figured it was a habbit/self-control issue.

----------

If you do sell it, are you going to send the new owner misc. parts periodically?
__________________
Current: 2000 B2500 SE 2wd Medium Willow Green
Sold: 1996 Ranger XLT 4x4 4.0L SuperCab Medium Willow Green
Sold: 1996 Ranger XLT 2wd FlareSide Medium Willow Green
Reply With Quote
  #3012  
Old 04-01-2013, 10:14 AM
2004xlmiller 2004xlmiller is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 12,689
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Quote:
Originally Posted by Retroboy1989 View Post
I figured it was a habbit/self-control issue.

----------

If you do sell it, are you going to send the new owner misc. parts periodically?
hahahah it helps the sale a bit, plus these are little things i want to finish in the meantime. new brakes in the rear would be a plus and so would a non-leaking rear window..
Reply With Quote
  #3013  
Old 04-01-2013, 10:16 AM
Retroboy1989 Retroboy1989 is offline
3 Time Ranger Owner
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,075
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Quote:
Originally Posted by 2004xlmiller View Post
hahahah it helps the sale a bit, plus these are little things i want to finish in the meantime. new brakes in the rear would be a plus and so would a non-leaking rear window..
I agree with fixing small problems. It helps to be able to honestly say there is NOTHING wrong with it.
__________________
Current: 2000 B2500 SE 2wd Medium Willow Green
Sold: 1996 Ranger XLT 4x4 4.0L SuperCab Medium Willow Green
Sold: 1996 Ranger XLT 2wd FlareSide Medium Willow Green
Reply With Quote
  #3014  
Old 04-01-2013, 10:18 AM
bigfisher bigfisher is offline
Mustang Owner
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 14,054
Default

Hey momo

Sent from my iPhone 5 so I can tell you to search wherever I may be
Attached Images
File Type: jpg image-2828891478.jpg (66.0 KB, 91 views)
__________________
2017 Lightning Blue Mustang GT PP
SR X-pipe | Roush Axleback | CJ Springs
2013 F150 FX4 5.0 - Sold
1998 Jeep Wrangler TJ 4.0 5spd - Sold
2001 Mustang Bullitt - Sold
2005 Level II - Sold
2001 Integra GSR - Sold
1999 XLT - May 2013 TOTM - Totaled

Quote:
Originally Posted by 2004 fx4 level II
fuckin Nissan shhhiitttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #3015  
Old 04-01-2013, 10:23 AM
2004xlmiller 2004xlmiller is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 12,689
Default Re: Morgan's 2004 ranger

Quote:
Originally Posted by Retroboy1989 View Post
I agree with fixing small problems. It helps to be able to honestly say there is NOTHING wrong with it.
yup yup yup
Quote:
Originally Posted by bigfisher View Post
Hey momo

Sent from my iPhone 5 so I can tell you to search wherever I may be
lol

but mine would have to be WAAAY cleaner
Reply With Quote
Reply

Tags
2004, dustyxb wins, how to tighten your knob, lifted 2wd, prerunner, ranger, the end is neigh, why? just cuz...

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
2004 ranger 2.3 mods bad91ranger 4-Cylinder Tech 1 03-11-2011 01:05 AM
2004 Ranger shuts off noey General Tech 2 10-17-2010 09:55 PM
2004 ranger 2wd danguskhan Introduce Yourself 11 07-08-2010 04:59 PM
For Sale: 2004 Ranger XLT RangerGurl04 Trucks 0 04-19-2010 01:32 PM
Need 2004 Ranger owners' help!! Maritimer General Ford Ranger Discussion 3 10-25-2009 03:30 PM