Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! (http://www.fordrangerforum.com/)
-   Laugh Factory (http://www.fordrangerforum.com/laugh-factory/)
-   -   First speeding ticket (http://www.fordrangerforum.com/laugh-factory/66659-speeding-ticket.html)

mwillika 07-16-2012 10:55 PM

First speeding ticket
 
1 Attachment(s)
Got my first ticket tonight. Went home and was on fb, realized this when I was looking at my wall, thought it was ironic

doyouquaxu 07-16-2012 11:03 PM

Re: First speeding ticket
 
so hows that horsepower?

RangerEdgeWhite 07-16-2012 11:17 PM

Re: First speeding ticket
 
Quote:

Originally Posted by doyouquaxu (Post 951763)
so hows that horsepower?

ahahah

sgtsandman 07-17-2012 04:16 PM

Re: First speeding ticket
 
60 in a 45, that's gonna hurt!

Rango88 07-17-2012 04:20 PM

Re: First speeding ticket
 
at least the OP didnt come in here to b*tch about the speeding ticket, he seems to own up to it, so maybe lesson learned :p

mwillika 07-17-2012 09:19 PM

Re: First speeding ticket
 
Knew it was coming eventually haha, I tend to have a heavy foot

BoyRanger 07-17-2012 09:24 PM

Re: First speeding ticket
 
dont we all.... lol

Fordzilla80 07-17-2012 09:25 PM

Re: First speeding ticket
 
Hooray for speeding!

Oh wait...

Drunkie 07-17-2012 09:30 PM

Re: First speeding ticket
 
Ouch, that sucks. I'm always lightfooted and drive like an 80 year old. Better MPG and less prone to accidents. :D

FX4ever 07-17-2012 09:44 PM

Re: First speeding ticket
 
Quote:

Originally Posted by Drunkie (Post 953037)
Ouch, that sucks. I'm always lightfooted and drive like an 80 year old. Better MPG and less prone to accidents. :D

And you really gotta have Eagle Eyes here with all the idiot drivers here

mwillika 07-18-2012 01:18 AM

Re: First speeding ticket
 
I'm just glad he didn't catch me on a back road going wayyy over

Jakester1994 07-24-2012 06:23 PM

Re: First speeding ticket
 
Ive done 90 in a 45 ... and got a nice ticket for it. Cop only clocked 86.

94mtx 07-24-2012 06:26 PM

Re: First speeding ticket
 
Worst I got caught for was 101 in a 55 and evading the police.


Meh... To be young.

j.andolsen 07-24-2012 06:33 PM

^ dang, yall are crazy!

Fordzilla80 07-24-2012 08:37 PM

Re: First speeding ticket
 
My speedometer reads about 3mph faster than the police radar. So when I see 43, they see 40. :D


All times are GMT -7. The time now is 10:26 PM.