Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #1306  
Old 02-18-2010, 12:08 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default

Quote:
Originally Posted by joldtown View Post
So how has RR work been since the economic downturn?
The RR isn't doing to bad. It's becoming more economical for a lot of businesses to ship containers through us then on the road. Because you can stick 400 containers on a train and only one or two on a truck. Plus coal will never die. And we feed coal through here to almost every coal fired plant north of Wyoming and to either coast along the same plane.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #1307  
Old 02-18-2010, 12:11 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default

Figured that field would have seen a boom for that very reason. Glad to finally hear of someone else doing relatively well these days. I feel like a sack of crap talking to my friends that are having rough times right now, and not really being able to relate to their problems. I'm VERY thankful.
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #1308  
Old 02-18-2010, 12:12 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default

Quote:
Originally Posted by joldtown View Post



i'm here, now start the party
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #1309  
Old 02-18-2010, 12:12 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default

9 more till 500
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #1310  
Old 02-18-2010, 12:14 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default

Quote:
Originally Posted by joldtown View Post
Figured that field would have seen a boom for that very reason. Glad to finally hear of someone else doing relatively well these days. I feel like a sack of crap talking to my friends that are having rough times right now, and not really being able to relate to their problems. I'm VERY thankful.
I am too. The problem with my job is its a cooperative work experience through MSU-N. So come May when I graduate I'm out of a job. No ones hiring qualified techs this far out because they can't guarantee this far out. I just got a lead on a job with Kiewitt back home in WA so I'm putting in the millionth application to try and get ready for May.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #1311  
Old 02-18-2010, 12:14 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default

Quote:
Originally Posted by FoMoCo View Post
9 more till 500
Lol don't you start posting a bunch of crap too lol. Beer?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #1312  
Old 02-18-2010, 12:15 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default

good luck on the job search
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #1313  
Old 02-18-2010, 12:16 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol don't you start posting a bunch of crap too lol. Beer?
pretty much so, i really don't too many inteligable posts this late at night
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #1314  
Old 02-18-2010, 12:18 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
I am too. The problem with my job is its a cooperative work experience through MSU-N. So come May when I graduate I'm out of a job. No ones hiring qualified techs this far out because they can't guarantee this far out. I just got a lead on a job with Kiewitt back home in WA so I'm putting in the millionth application to try and get ready for May.
Good luck to you. I hope everything turns out your way. Good thing about the railroad is that it is everywhere. Never thought I'd move form my home town for work, but it wound up being the best thing I ever did.
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #1315  
Old 02-18-2010, 12:19 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol don't you start posting a bunch of crap too lol. Beer?
That's what motivated me, that damn beer!
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #1316  
Old 02-18-2010, 12:19 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default

i'm motivated by boredom
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #1317  
Old 02-18-2010, 12:20 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default

Man I finally got to hear the C2C youtube segment, HELL i sound like a redneck!
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #1318  
Old 02-18-2010, 12:21 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default



listen to PEEWEE
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #1319  
Old 02-18-2010, 12:21 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default

The Cure in concert! This is turning out to be a good night. No work, plenty of beer, and great concerts on the tv.
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #1320  
Old 02-18-2010, 12:23 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default

Haven't seen that PSA in like a lifetime. Nothing like Nancy Regan and Pee Wee Herman!
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
who will b the last to post in this thread tskater14 General Tech 3 10-06-2010 01:43 PM
This thread is for a photos of azgilamonster Vehicle Snapshots 34 09-15-2010 09:31 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM