Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #12046  
Old 06-03-2010, 12:02 AM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

I watch it not a dedicate fan persay
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #12047  
Old 06-03-2010, 12:05 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

watching any of the stanley cup on right now? i'm a diehard chicago blackhawks fan (its where im from) and its kind of consuming my life right now being they're in the cup.

haha just trying to make conversation, because i'm bored and have no one to talk to lol
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12048  
Old 06-03-2010, 12:08 AM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

Lol I would be if I was home I'm at work at the moment but I watched the game on Sunday I think lol I don't remember what day lol
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #12049  
Old 06-03-2010, 12:12 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

game one was saturday and two was sunday. but game three was today (well yesterday now my time 2am lol) but hawks gave it up in OT i damn near had a heartattack, it was depressing.
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12050  
Old 06-03-2010, 12:13 AM
smakes smakes is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,005
Default Re: FRF Afterhours

conk you need to order 2 sets of these, one for you and one for me, i hate my current clear corners, huge ass orange reflector in them is nasty

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1993-...Q5fAccessories
  #12051  
Old 06-03-2010, 12:14 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

haha this was just on tosh.0 and i just lost it rofl!!!

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=j_ekugPKqFw[/YT]
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12052  
Old 06-03-2010, 12:19 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default Re: FRF Afterhours

FORUM WARS!!!!!!!!!! I say we hook a 4.0 twin stick up to a Z7whatever, and have a good ole' bumper to bumper pull off.
Mike, get the truck right and enter. The drag race that is.
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #12053  
Old 06-03-2010, 12:25 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

pretty sure u posted in the wrong thread man.
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12054  
Old 06-03-2010, 12:27 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by rangerhippie View Post
pretty sure u posted in the wrong thread man.
Nope.
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #12055  
Old 06-03-2010, 12:30 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

haha ok cool. i do like your idea though!
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12056  
Old 06-03-2010, 12:34 AM
joldtown joldtown is offline
White Trash Ballin' MFer
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 764
Default Re: FRF Afterhours

Turbo your 2.3 and go at it.
__________________
'02 XLT ext. cab 4.0 4x4 Off Road
Usual mods
Unusual color
Only a real man can pimp DWB

Quote:
Originally Posted by Johnbaum13
What really impresses us is power, originality within reason, and a nice clean rig that makes us say "damn!"
Quote:
Originally Posted by Ranger Sport
ew, don't touch me smakes
  #12057  
Old 06-03-2010, 12:40 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

haha my 2.3 is getting turbo'd but that still quite a ways off. and its not going to be any lifted truck either. i'd do a 1 on 1 drag but i'm not going to do any bumper pull personally. but if someone is up for it then more power to them!
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12058  
Old 06-03-2010, 12:56 AM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

Lol game not the bumper to bumper need 4x4 for that shiz lol
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #12059  
Old 06-03-2010, 12:59 AM
rangerhippie rangerhippie is offline
Ford Tough
 
Join Date: May 2010
Posts: 376
Default Re: FRF Afterhours

^ definately didn't even think that far lol
__________________
91 ranger std cab 2wd 2.3L (my latest project)
build thread: http://www.fordrangerforum.com/proje...carnation.html
Afterhours Clan
  #12060  
Old 06-03-2010, 01:02 AM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

Lol
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
who will b the last to post in this thread tskater14 General Tech 3 10-06-2010 01:43 PM
This thread is for a photos of azgilamonster Vehicle Snapshots 34 09-15-2010 09:31 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM