Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #8686  
Old 04-29-2010, 09:39 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
Yah Alan u dick lol you keep pickin at him he's gonna take a break again then I'll be mad cuz afterhours will be dead again....lol
Lol graveyard Fuck our lives
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #8687  
Old 04-29-2010, 09:40 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

I think Alan needs a friend he seem lonely lol he's lashing out again
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #8688  
Old 04-29-2010, 09:40 PM
smakes smakes is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,005
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
You're just butthurt because we beat you in men AND women's hockey.
i dont watch hockey, and dont really give a shit. i have as much interest in hockey as richard does giving conk a reach around
  #8689  
Old 04-29-2010, 09:40 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
I think Alan needs a friend he seem lonely lol he's lashing out again
It's the whole quitting weed thing lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #8690  
Old 04-29-2010, 09:40 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
Yah Alan u dick lol you keep pickin at him he's gonna take a break again then I'll be mad cuz afterhours will be dead again....lol
So far he's doing a horrible job, making him look as a douche more than anything else.
  #8691  
Old 04-29-2010, 09:41 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

Woo graveyard ftw lol ummm or not
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #8692  
Old 04-29-2010, 09:41 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by smakes View Post
i dont watch hockey, and dont really give a shit. i have as much interest in hockey as richard does giving conk a reach around
He gives me the reach around, he's the bitch in this relationship lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #8693  
Old 04-29-2010, 09:42 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

You wish fag
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #8694  
Old 04-29-2010, 09:42 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
You wish fag
You're the winking son of a bitch remember there buddy...
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #8695  
Old 04-29-2010, 09:42 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Alan, biggest douche in the universe.


  #8696  
Old 04-29-2010, 09:43 PM
smakes smakes is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,005
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
So far he's doing a horrible job, making him look as a douche more than anything else.
if you dont like me, deal with it. were all grown ups here, well, unless your daniel crymes, who has to cry to tom about every little word i say to him. and i would hope you guys could win hockey, it is afterall your NATIONAL fucking sport lol
  #8697  
Old 04-29-2010, 09:47 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by smakes View Post
if you dont like me, deal with it. were all grown ups here, well, unless your daniel crymes, who has to cry to tom about every little word i say to him. *cries about sucking at hockey*
lol i don't hate anyone, you're the one who seems to have had it for me since day one. If i didn't know better, i'd say you have a kindergarden crush on me.

who's daniel anyways?
  #8698  
Old 04-29-2010, 09:49 PM
smakes smakes is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,005
Default Re: FRF Afterhours

no, i just like talking shit to canadians,theyre about as tough as a frenchman.

and daniel is the homo with the blue 99 single cab that thinks he takes sweet pics, when the camera he has out of the box takes sweet pics, and somehow he fucked it up
  #8699  
Old 04-29-2010, 09:56 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by smakes View Post
no, i just like talking shit to canadians,theyre about as tough as a frenchman.

and daniel is the homo with the blue 99 single cab that thinks he takes sweet pics, when the camera he has out of the box takes sweet pics, and somehow he fucked it up
well i'm not an internet tough guy if that's what you mean, anyone can do that, it's just not me.

as far as being as tough as a frenchman goes, you wish you were as tough as one:

http://www.ufc.com/GeorgesSt-Pierre
  #8700  
Old 04-29-2010, 09:57 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

Lol this is kinda entertaining so what Alan saying is that he likes to pick on who he thinks weak lol
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
who will b the last to post in this thread tskater14 General Tech 3 10-06-2010 01:43 PM
This thread is for a photos of azgilamonster Vehicle Snapshots 34 09-15-2010 09:31 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM