Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #6931  
Old 04-15-2010, 11:06 PM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

i don't have any thoughts, not a problem if you want to visit a few places
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #6932  
Old 04-15-2010, 11:08 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by FoMoCo View Post
i don't have any thoughts, not a problem if you want to visit a few places
Lol alright, wanted to get some epic pics and that. Tillamook Cheese mmm lol just been a long time, ready to be back in WA and OR, so I want to take my sweet time and have some fun. So far I have some income back home to so I'll be busting some ass to make cash to go down.. I might have the money for my motorcycle then too...bitching lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6933  
Old 04-15-2010, 11:09 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
The company's warranty doesn't take into account the gov's stupidity. They said they were snow tires only meant to be driven on snow, not during fall or spring.
man thats got to eat the shit out of your guys roads
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #6934  
Old 04-15-2010, 11:10 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

I wanna go to a dirt trail like the one in smokey's pics
  #6935  
Old 04-15-2010, 11:11 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
I wanna go to a dirt trail like the one in smokey's pics
Come visit the states!!
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6936  
Old 04-15-2010, 11:13 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
man thats got to eat the shit out of your guys roads
Let's seee.... we pay 40% over the regular cost of roads because of bribes and the gov ties to criminals, and they still manage to build roads that break down in an average of 4 years.

nah, our roads suck. when i went on roadtrips to the us, the moment i crossed the border my car felt like it was riding on a cloud.

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Come visit the states!!
Once i get my truck, we'll talk. hehe
  #6937  
Old 04-15-2010, 11:15 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: FRF Afterhours

im going to pretend that i didnt read your guys post about the dunes meet, it depresses me lol
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
  #6938  
Old 04-15-2010, 11:15 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Let's seee.... we pay 40% over the regular cost of roads because of bribes and the gov ties to criminals, and they still manage to build roads that break down in an average of 4 years.

nah, our roads suck. when i went on roadtrips to the us, the moment i crossed the border my car felt like it was riding on a cloud.



Once i get my truck, we'll talk. hehe
Lol get your shit here, I love traveling, I'm game. We do have some pretty good roads lol My Dad built many of the ones in WA.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6939  
Old 04-15-2010, 11:16 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
im going to pretend that i didnt read your guys post about the dunes meet, it depresses me lol
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA seriously though, I wish you could go, I'm kinda bummed your not. Can I take your quad?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6940  
Old 04-15-2010, 11:17 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Shame you live 200 hours from me, but who knows!
  #6941  
Old 04-15-2010, 11:20 PM
smakes smakes is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,005
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Shame you live 200 hours from me, but who knows!
where the fuck do you live for 200 hours, mars? lol
  #6942  
Old 04-15-2010, 11:20 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Shame you live 200 hours from me, but who knows!
Lol I'd do it. I'm always up for adventure
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6943  
Old 04-15-2010, 11:22 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Alan you made it to the party!
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6944  
Old 04-15-2010, 11:23 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

rofl i'm kidding, but i'm going from east coast to west coast litterally.
  #6945  
Old 04-15-2010, 11:23 PM
smakes smakes is offline
Banned
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,005
Default Re: FRF Afterhours

yea i was busy fuckin patricks sister
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
who will b the last to post in this thread tskater14 General Tech 3 10-06-2010 01:43 PM
This thread is for a photos of azgilamonster Vehicle Snapshots 34 09-15-2010 09:31 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM