Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #3901  
Old 03-24-2010, 08:06 PM
aaron_ariens aaron_ariens is offline
NO H8.
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,435
Send a message via AIM to aaron_ariens Send a message via MSN to aaron_ariens
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
PICS DAMN IT!!! lol
x1491645119
__________________
2001 Ford Ranger XLT 3.0 V6 Automatic.
1995 Acura Integra LS
PNW Crew!
http://www.facebook.com/aaron.ariens

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol, Aaron: "I only text with trees, it makes it hard to text while driving though, I have to keep running the truck into trees to text!!" EPIC my friend. Lol
  #3902  
Old 03-24-2010, 08:07 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
Is she coming over tonight?
2 hours away, I just hate cleaning lol There's two guys here, we don't clean the entire place often lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3903  
Old 03-24-2010, 08:07 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
Yes it is... I'm still awake and this thread is never active before I go to bed
Lol go to bed then. I like how its all PNW
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3904  
Old 03-24-2010, 08:08 PM
aaron_ariens aaron_ariens is offline
NO H8.
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,435
Send a message via AIM to aaron_ariens Send a message via MSN to aaron_ariens
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol go to bed then. I like how its all PNW
Yeah, it is for the most part always haha.


&&cleaning sucks.
__________________
2001 Ford Ranger XLT 3.0 V6 Automatic.
1995 Acura Integra LS
PNW Crew!
http://www.facebook.com/aaron.ariens

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol, Aaron: "I only text with trees, it makes it hard to text while driving though, I have to keep running the truck into trees to text!!" EPIC my friend. Lol
  #3905  
Old 03-24-2010, 08:10 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
Yeah, it is for the most part always haha.


&&cleaning sucks.
Trucks still dirty, went wheeling at the lake to watch the sunrise, beautiful morning, lotta color, including a more brown truck lol Now I'm going to crawl under it Friday and change the diff fluids, and the bumper friday, because tomorrow is a long day for me lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3906  
Old 03-24-2010, 08:11 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: FRF Afterhours

I should go to bed... I was losing my voice yesterday and went to work (cust. service = talking to people all day) and today was even worse.... I need to get this fixed!!
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
  #3907  
Old 03-24-2010, 08:11 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
I should go to bed... I was losing my voice yesterday and went to work (cust. service = talking to people all day) and today was even worse.... I need to get this fixed!!
Megaphone lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3908  
Old 03-24-2010, 08:12 PM
aaron_ariens aaron_ariens is offline
NO H8.
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,435
Send a message via AIM to aaron_ariens Send a message via MSN to aaron_ariens
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
I should go to bed... I was losing my voice yesterday and went to work (cust. service = talking to people all day) and today was even worse.... I need to get this fixed!!
Yeah, I'm in the same boat as you, throat = death
__________________
2001 Ford Ranger XLT 3.0 V6 Automatic.
1995 Acura Integra LS
PNW Crew!
http://www.facebook.com/aaron.ariens

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol, Aaron: "I only text with trees, it makes it hard to text while driving though, I have to keep running the truck into trees to text!!" EPIC my friend. Lol
  #3909  
Old 03-24-2010, 08:12 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Oh and I hope you feel better Marie, I know how that is. I lost my voice when I lifeguarded, so I had a week off. And I will work sick as a dog, so I was pissed that my paycheck got cut because of it.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3910  
Old 03-24-2010, 08:13 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Megaphone lol
Yeah... sound actually has to come out for that to work... trying to get my dog to obey has been a challenge :-p
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
  #3911  
Old 03-24-2010, 08:14 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Oh hello, don't mind me, i'm waiting for my truck...
  #3912  
Old 03-24-2010, 08:14 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by DisturbedESV View Post
Yeah... sound actually has to come out for that to work... trying to get my dog to obey has been a challenge :-p
What kind of dog? You want to borrow a steel toe boot? lol Kept my rott in line lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3913  
Old 03-24-2010, 08:15 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Oh hello, don't mind me, i'm waiting for my truck...
Lol that doesn't mean you can't BS.

Evil South Park quote

"BLAME CANADA" lol Sorry had to do it.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3914  
Old 03-24-2010, 08:17 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
What kind of dog? You want to borrow a steel toe boot? lol Kept my rott in line lol
She's a terrier mix.. mutt

So I just surfed youtube and couldn't really find any funny Rick Rolls. That's disappointing... all the good ideas either the people didn't know it was a Rick Roll (ie: just really confused) or the video taping sucked.... I thought there would be more...
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
  #3915  
Old 03-24-2010, 08:18 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol that doesn't mean you can't BS.

Evil South Park quote

"BLAME USA" lol Sorry had to do it.
Had to fix it for accurate blame
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
who will b the last to post in this thread tskater14 General Tech 3 10-06-2010 01:43 PM
This thread is for a photos of azgilamonster Vehicle Snapshots 34 09-15-2010 09:31 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM