Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #3331  
Old 03-21-2010, 04:17 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Coleosis View Post
I read through to what you were really saying.


Why do my glasses fog up when im high? Most people's eyes turn red...but my glasses just fog.
Are you hot boxing your sweatshirt lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3332  
Old 03-21-2010, 04:25 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Anyone up?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3333  
Old 03-21-2010, 04:28 AM
Coleosis Coleosis is offline
The Sickest
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 451
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Are you hot boxing your sweatshirt lol
No man, Everytime I get high, someone is like "Are your glasses foggy?" and this morning it was a chick with big tits that said it like she thought I was starring at her huge tits, getting all worked up...Which I was in fact starring at her giant tits...But what do you expect when you show just about everything except the nipple, THEN sprinkle glitter...Its quite distracting when your face looks so normal.
  #3334  
Old 03-21-2010, 04:34 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Coleosis View Post
No man, Everytime I get high, someone is like "Are your glasses foggy?" and this morning it was a chick with big tits that said it like she thought I was starring at her huge tits, getting all worked up...Which I was in fact starring at her giant tits...But what do you expect when you show just about everything except the nipple, THEN sprinkle glitter...Its quite distracting when your face looks so normal.
Lol titties and beer
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3335  
Old 03-21-2010, 10:07 AM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol titties and beer
nah, better


__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #3336  
Old 03-21-2010, 04:06 PM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

show them to me
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #3337  
Old 03-21-2010, 04:13 PM
Lazler Lazler is offline
April '10 FRF TOTM Winner
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 383
Send a message via AIM to Lazler
Default Re: FRF Afterhours

i dunno if u really wanna see my moobs though LOL!
__________________
2005 Ranger EdgeTX Level II

2005 Ranger Edge, Ext Cab, 4 Door, 4x2, 3.0L, Dark Shadow Grey, STX Grille, FX4 Level II DSG Alcoa's and J Tow Hooks, 32x11.50x15 BFG Mud-Terrain KM2's, Black Headlights/Corners, Nightshaded 01-05 Taillights, Pioneer AVH-P4000DVD Headunit.
  #3338  
Old 03-21-2010, 04:14 PM
DrIftKi7Vg DrIftKi7Vg is offline
Sunny Soonkyu <3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 4,401
Send a message via AIM to DrIftKi7Vg Send a message via MSN to DrIftKi7Vg
Default Re: FRF Afterhours

That was hilarious!
__________________
Sunny
2002 Ford Ranger Edge Flex Fuel 2wd
LED Crazy!
Complete Pioneer Audio setup
5000k HID Projector retrofit and 3000k Fogs
Super Turbo Dynomax Exhaust
Mustang Dome Light Mod - Fog Light Mod
Achilles Desert Hawk 255/45/20 with 20'' rims

Much more!
  #3339  
Old 03-21-2010, 04:15 PM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by Lazler View Post
i dunno if u really wanna see my moobs though LOL!
i don't need that picture in my head chris, but i do wanna see more of the ones from that chick int he pink sweater

but that was the best part when i went to see back last october, tons of bizobbies
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #3340  
Old 03-21-2010, 04:20 PM
Lazler Lazler is offline
April '10 FRF TOTM Winner
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 383
Send a message via AIM to Lazler
Default Re: FRF Afterhours

all the girls up here who show off their bonkers are jailbait and it sucks!
__________________
2005 Ranger EdgeTX Level II

2005 Ranger Edge, Ext Cab, 4 Door, 4x2, 3.0L, Dark Shadow Grey, STX Grille, FX4 Level II DSG Alcoa's and J Tow Hooks, 32x11.50x15 BFG Mud-Terrain KM2's, Black Headlights/Corners, Nightshaded 01-05 Taillights, Pioneer AVH-P4000DVD Headunit.
  #3341  
Old 03-21-2010, 04:24 PM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

jebus, conan o'brien is performing here in eugene, and regular tix are sold out, the only tix that are left are $500 a piece....fawk dat
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #3342  
Old 03-21-2010, 04:25 PM
Lazler Lazler is offline
April '10 FRF TOTM Winner
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 383
Send a message via AIM to Lazler
Default Re: FRF Afterhours

god damn!! lol
__________________
2005 Ranger EdgeTX Level II

2005 Ranger Edge, Ext Cab, 4 Door, 4x2, 3.0L, Dark Shadow Grey, STX Grille, FX4 Level II DSG Alcoa's and J Tow Hooks, 32x11.50x15 BFG Mud-Terrain KM2's, Black Headlights/Corners, Nightshaded 01-05 Taillights, Pioneer AVH-P4000DVD Headunit.
  #3343  
Old 03-21-2010, 04:28 PM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

the only time i'd pay that much for tickets is well.........................never
__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
  #3344  
Old 03-21-2010, 04:32 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours

Quote:
Originally Posted by FoMoCo View Post
the only time i'd pay that much for tickets is well.........................never
x2
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3345  
Old 03-21-2010, 04:37 PM
FoMoCo FoMoCo is offline
RF.net ban camp founder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,816
Default Re: FRF Afterhours

well i shouldn't say never, if gewn stefani came up to me, and told me i could hit it, i would


__________________
2012 mustang premium v6 pony package
702 crew
XBGT:IKONIK MOPAR
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
who will b the last to post in this thread tskater14 General Tech 3 10-06-2010 01:43 PM
This thread is for a photos of azgilamonster Vehicle Snapshots 34 09-15-2010 09:31 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM