Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #1  
Old 07-26-2011, 06:43 PM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default they caught me riding dirty

got my first ticket you guys (: haha 44 on a 35. 118 bucks (:
Reply With Quote
  #2  
Old 07-26-2011, 06:48 PM
MazdaDS MazdaDS is offline
Workin on the Truck
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: they caught me riding dirty

wow sounds like the cops a prick for pulling you over only doing 9mph over the limit...
__________________
'03 Mazda B3000 Dual Sport 3.0L V6
Installed:
Blue L.E.D.'s | 12" Punch Stage 1 Sub | JVC headunit | 760w Pioneer Amp | Procaps Bed rail caps | AVS Bugshield | Cherry Bomb Glasspack | Throttle Cable Mod | Air Box Mod | Extang Tonneau Cover

Future: 3" lift | bigger tires | Dual exhaust
Reply With Quote
  #3  
Old 07-26-2011, 06:50 PM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: they caught me riding dirty

yeah he was. but he also smelled something in the truck, and gave me a break on that (;
Reply With Quote
  #4  
Old 07-26-2011, 06:52 PM
MazdaDS MazdaDS is offline
Workin on the Truck
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
Default Re: they caught me riding dirty

LMAO then damn dude you got lucky..congrats on the $118 ticket then..LMAO
__________________
'03 Mazda B3000 Dual Sport 3.0L V6
Installed:
Blue L.E.D.'s | 12" Punch Stage 1 Sub | JVC headunit | 760w Pioneer Amp | Procaps Bed rail caps | AVS Bugshield | Cherry Bomb Glasspack | Throttle Cable Mod | Air Box Mod | Extang Tonneau Cover

Future: 3" lift | bigger tires | Dual exhaust
Reply With Quote
  #5  
Old 07-26-2011, 06:52 PM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: they caught me riding dirty

LMAO, Thanks man! haha
Reply With Quote
  #6  
Old 07-26-2011, 06:54 PM
aaron_ariens aaron_ariens is offline
NO H8.
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,435
Send a message via AIM to aaron_ariens Send a message via MSN to aaron_ariens
Default Re: they caught me riding dirty

I love how happy you are! Lol.
__________________
2001 Ford Ranger XLT 3.0 V6 Automatic.
1995 Acura Integra LS
PNW Crew!
http://www.facebook.com/aaron.ariens

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Lol, Aaron: "I only text with trees, it makes it hard to text while driving though, I have to keep running the truck into trees to text!!" EPIC my friend. Lol
Reply With Quote
  #7  
Old 07-26-2011, 06:55 PM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: they caught me riding dirty

I'm happy as can be LMAO
Reply With Quote
  #8  
Old 07-26-2011, 06:58 PM
DadsFordGirl DadsFordGirl is offline
Choot 'Em!
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 475
Default Re: they caught me riding dirty

Quote:
Originally Posted by 99rangerguy View Post
yeah he was. but he also smelled something in the truck, and gave me a break on that (;
lmfao!

My only ticket was for 42 in a 20 in my old 98 f:250, cop was convinced I stole the truck. Guess a teenage girl driving wayyyyy too fast in a big truck is a little suspious... He felt like a prick when he saw my name on the registration.
Best part... $50! Had to go to county court to pay it tho.

For the record, I had JUST gotten my license and was driving on a back ass road I'd never seen a cop on, figured I was in the clear. Also, at the time I didn't know big tires and a little lift could throw off your speedo... I thought I was doing 30, lol.
__________________
2004 3.0 V6 4X2 XL.
235/75/15 Wrangers
Headlight Mod: Black
8" Bazooka Tube EL

Quote:
Originally Posted by djfllmn View Post
so in other words dont f**k with Alexa lol
Quote:
Originally Posted by machine View Post
Alexa is in a room with a bunch of wild men!

Last edited by DadsFordGirl; 07-27-2011 at 04:24 PM.
Reply With Quote
  #9  
Old 07-26-2011, 06:59 PM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: they caught me riding dirty

ha ha nice! i gonna take the class i guess
Reply With Quote
  #10  
Old 07-26-2011, 07:04 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: they caught me riding dirty

lol ive gotten out of every speeding ticket thus far among no headlight tickets ( i had JUST driven out of the driveway lol) and a not having updated insurance ( it was on the table i swearrr lol) i guess cops just dont want to deal with a deaf person....but believe me im waiting for it to bite me in the ass someday.
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #11  
Old 07-26-2011, 07:15 PM
TerrenceStuart TerrenceStuart is offline
Old man driver.
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 14,895
Default Re: they caught me riding dirty

wow. never heard of a person being proud of a $118 ticket.
maybe next time you can get arrested for DUI and that will make you really happy.
__________________
some kind of vehicle.
Reply With Quote
  #12  
Old 07-26-2011, 07:18 PM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: they caught me riding dirty

^lmao. cool bro.
Reply With Quote
  #13  
Old 07-26-2011, 08:30 PM
WyldeChild WyldeChild is offline
Religion sucks
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,335
Default Re: they caught me riding dirty

Quote:
Originally Posted by MazdaDS View Post
wow sounds like the cops a prick for pulling you over only doing 9mph over the limit...
"Only" 9 over the limit...because you know, thats not breaking the law or anything.

Officer is doing his job. Plain and simple.

FRF over RF is nice because they're are no adds...but man they're are some young ignorant fvcks on here. Posting threads about how happy they are they got a speeding ticket while driving under the influence or in possession of a controlled substance....
__________________
2005 XLT Ranger
4.0, 5spd, 4x4, 3" BL, 15x8 MB 72's, 33x12.50 Goodyear Duratracs, 10% Tint all around, Panasonic Deck, 2 12" Alpine Type E's, Kenwood Amp, FX4 Shifter with knob, Silver Husky Low Pro Box, Color matched Topper with Yakima Racks, XCAL 2 w/ La Sota 91 performance tune, dual exhaust with Flo Pro Super V muffler, Manik Brush Guard, Uniden PC78Elite CB, 4 foot firestick, Airbox mod, Throttle cable mod
Reply With Quote
  #14  
Old 07-26-2011, 08:32 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: they caught me riding dirty

I like cookies.
Reply With Quote
  #15  
Old 07-26-2011, 08:34 PM
haybo19 haybo19 is offline
terrin' up da woods
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 426
Default Re: they caught me riding dirty

you shouldnt be proud of getting a ticket like that.. you should feel lucky though for only getting a ticket like that.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
LOL caught by the 5.0 everclear000 Vehicle Videos 13 04-08-2011 04:00 PM
My Ranger caught on fire :[ Conroyce Vehicle Snapshots 35 02-20-2011 03:35 PM
Caught my dad with my gf... wtf do i do? So messed up... caught red-handed. Superlifted06FX4 Laugh Factory 54 09-27-2010 09:13 AM
they finally caught me CLOS99 Vehicle Snapshots 28 07-12-2010 06:31 AM
truck caught fire. Booze1983 Vehicle Snapshots 17 06-19-2010 10:00 AM