Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

View Poll Results: So what's your morning beverage?!
Coffee (whatever brand) 17 34.69%
Tea (longshot maybe, but whatever lol) 5 10.20%
Energy Drink (Red Bull, Monster, Full Throttle, etc) 6 12.24%
Other (if so, specify) 21 42.86%
Voters: 49. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #16  
Old 04-25-2011, 09:08 AM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

IM not a homo, i dont drink starbucks
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
Reply With Quote
  #17  
Old 04-25-2011, 09:10 AM
klinger86 klinger86 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 2,970
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

cran grape juice and pop
Reply With Quote
  #18  
Old 04-25-2011, 09:12 AM
RideontheEdge RideontheEdge is offline
Your face is invalid.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 312
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
IM not a homo, i dont drink starbucks
Hahaha. Dude that made my morning.
__________________
2003 Ford Ranger Edge Super Cab 2wd w/ 4.10 Auto, 3.0 L V6 Flex Fuel / K&N Drop In, Air box mod / Silverstar Ultra headlights / Hella 500FFs / Magnaflow muffler / Rancho rear shocks / Kobalt Slim Line Compact Toolbox / 06+ Tails w/ buggman reverse LEDs / Tow Hooks / Tint / Midland CB / Red LED Strips in cab
Ride In Peace Jason Finn
Reply With Quote
  #19  
Old 04-25-2011, 09:13 AM
01_ranger_4x4 01_ranger_4x4 is offline
OIF Veteran

 
Join Date: Feb 2010
Posts: 6,043
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
IM poor, i cant afford starbucks
^^^ fixed.

i drink the free crappy coffee at work. i only have one cup in the morning then i drink water the rest of the day then maybe a beer or two with dinner.
__________________
2001 Ranger 4x4 Stepside
-RCD Suspension lift
-33x12.5 BFG KM2's on Mickey Thomson classic locks
-4:56 gears
-Auburn gear LS
-James Duff traction bars
-Headers
-Flowmaster duals
-SCT X-Cal2 and some small exterior mods

http://www.cardomain.com/ride/2321189

2005 F-150 Lariat 4x4
-LED third brake light
-Weathertech floor liners
-Edge tuner
Reply With Quote
  #20  
Old 04-25-2011, 09:14 AM
Dabiscuit Dabiscuit is offline
Alrighty then
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 593
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by RideontheEdge View Post
Lol. I'm kinda suprised by that to be honest. I thought everyone drank coffee considering how many people crowd starbucks everytime i drive by...
Yeah i know what you mean. I have a couple friends who work at starbucks and its always busy. I know quite a few people who dont drink coffee. I also know a few people who drink it all day long lol. Im sure the coffee drinkers will chime in soon.
__________________
2003 Edge 4x4 4.0, 5 speed. Parting it out

For Sale: Superlift http://www.summitracing.com/parts/SLF-K358/
Reply With Quote
  #21  
Old 04-25-2011, 09:16 AM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

my gf drinks cofee lol but not me
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #22  
Old 04-25-2011, 09:17 AM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by 01_ranger_4x4 View Post
^^^ fixed.

i drink the free crappy coffee at work. i only have one cup in the morning then i drink water the rest of the day then maybe a beer or two with dinner.
hahah well thats another reason
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
Reply With Quote
  #23  
Old 04-25-2011, 09:19 AM
RideontheEdge RideontheEdge is offline
Your face is invalid.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 312
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by Dabiscuit View Post
Yeah i know what you mean. I have a couple friends who work at starbucks and its always busy. I know quite a few people who dont drink coffee. I also know a few people who drink it all day long lol. Im sure the coffee drinkers will chime in soon.
Yeah i'm the same way. I know people that just get sick smelling it too.. Lol.
__________________
2003 Ford Ranger Edge Super Cab 2wd w/ 4.10 Auto, 3.0 L V6 Flex Fuel / K&N Drop In, Air box mod / Silverstar Ultra headlights / Hella 500FFs / Magnaflow muffler / Rancho rear shocks / Kobalt Slim Line Compact Toolbox / 06+ Tails w/ buggman reverse LEDs / Tow Hooks / Tint / Midland CB / Red LED Strips in cab
Ride In Peace Jason Finn
Reply With Quote
  #24  
Old 04-25-2011, 09:34 AM
Fightinirish157 Fightinirish157 is offline
Fightin' Irish
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 818
Send a message via AIM to Fightinirish157
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Mnt Dew, its the breakfast of Champs!
__________________
2000 Extended Cab XLT 2WD
3.0 V6 Flex Fuel...Pioneer Deck w/ Pink LCD screen....Mustang Dome with LEDs Thanks BuggMan!
Needs installed:Explorer OHC with Green LEDs

Quote:
Originally Posted by pooleo View Post
A womans butt is like a 9v battery, you know you shouldn't, but eventually you'll stick your tongue on it!
Reply With Quote
  #25  
Old 04-25-2011, 09:36 AM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by Fightinirish157 View Post
Mnt Dew, its the breakfast of Champs!

X2!
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #26  
Old 04-25-2011, 09:40 AM
Fightinirish157 Fightinirish157 is offline
Fightin' Irish
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 818
Send a message via AIM to Fightinirish157
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

If I don't have a Mnt Dew in the morning you might as well go buy me one or stay away cause mayhem will happen!
__________________
2000 Extended Cab XLT 2WD
3.0 V6 Flex Fuel...Pioneer Deck w/ Pink LCD screen....Mustang Dome with LEDs Thanks BuggMan!
Needs installed:Explorer OHC with Green LEDs

Quote:
Originally Posted by pooleo View Post
A womans butt is like a 9v battery, you know you shouldn't, but eventually you'll stick your tongue on it!
Reply With Quote
  #27  
Old 04-25-2011, 09:40 AM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

haha i dont drink ONLY mt dew i drink any and all sodas currently enjoying pepsi and crush for the day
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #28  
Old 04-25-2011, 09:43 AM
RideontheEdge RideontheEdge is offline
Your face is invalid.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 312
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

^Lol. I'm all jacked up on Mountn Dew!
__________________
2003 Ford Ranger Edge Super Cab 2wd w/ 4.10 Auto, 3.0 L V6 Flex Fuel / K&N Drop In, Air box mod / Silverstar Ultra headlights / Hella 500FFs / Magnaflow muffler / Rancho rear shocks / Kobalt Slim Line Compact Toolbox / 06+ Tails w/ buggman reverse LEDs / Tow Hooks / Tint / Midland CB / Red LED Strips in cab
Ride In Peace Jason Finn
Reply With Quote
  #29  
Old 04-25-2011, 09:46 AM
DrIftKi7Vg DrIftKi7Vg is offline
Sunny Soonkyu <3
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 4,401
Send a message via AIM to DrIftKi7Vg Send a message via MSN to DrIftKi7Vg
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
IM not a homo, i dont drink starbucks
LMAO! I went there one time, never will I ever go back haha!

Quote:
Originally Posted by RideontheEdge View Post
Hahaha. Dude that made my morning.
That made my afternoon!

Quote:
Originally Posted by Fightinirish157 View Post
Mnt Dew, its the breakfast of Champs!
I thought Wheaties was? If you add both of them together, it's more like breakfast for GODS lol

----------

And since no one post pictures of there favorite drinks. Here's one of mine:


MMMMMM! This shiznit gets me going in the morning!
__________________
Sunny
2002 Ford Ranger Edge Flex Fuel 2wd
LED Crazy!
Complete Pioneer Audio setup
5000k HID Projector retrofit and 3000k Fogs
Super Turbo Dynomax Exhaust
Mustang Dome Light Mod - Fog Light Mod
Achilles Desert Hawk 255/45/20 with 20'' rims

Much more!
Reply With Quote
  #30  
Old 04-25-2011, 09:48 AM
Fightinirish157 Fightinirish157 is offline
Fightin' Irish
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 818
Send a message via AIM to Fightinirish157
Default Re: What's your morning beverage?- Poll!

Quote:
Originally Posted by RideontheEdge View Post
^Lol. I'm all jacked up on Mountn Dew!

I'm gonna come at you like a spider monkey!

----------

Quote:
Originally Posted by DrIftKi7Vg View Post
LMAO! I went there one time, never will I ever go back haha!

And that drink you have isn't just like starbucks?!
__________________
2000 Extended Cab XLT 2WD
3.0 V6 Flex Fuel...Pioneer Deck w/ Pink LCD screen....Mustang Dome with LEDs Thanks BuggMan!
Needs installed:Explorer OHC with Green LEDs

Quote:
Originally Posted by pooleo View Post
A womans butt is like a 9v battery, you know you shouldn't, but eventually you'll stick your tongue on it!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Decal poll! HazardousRanger Off Topic 83 04-25-2011 07:15 PM
Consumers favorite pickup poll DHEM General Ford Ranger Discussion 34 04-01-2011 06:02 PM
Poll ?.... 4.10 or 4.56 4evermodding Lifted Suspension 26 12-08-2010 02:33 PM