Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #1  
Old 04-14-2011, 06:49 AM
TurdFX4 TurdFX4 is offline
Sept. 2011 TOTM
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,771
Default Epic Motivational Reply From Clinton

This is a PM I sent to Clinton telling him about what's been going on the past couple months (why I dont post on here much anymore etc.)


"Shit has literally been crazy around here. I don't even know where to begin. Me and my girl are pretty much done. We're still friends and occasionally do "the dirty" but I don't think we're getting back together, which may or may not be a good thing ... who knows?

She said she wants me to wait for her to figure her shit out but then she doesnt want me to wait because it's not fair and she said she doesn't want me to miss out on anything (i.e. another girl) Which may be on the verge of happening.

Go on my facebook and look at my friends, check out *********. I've known her longer than I known ***** (my ex). I've known ***** for a little over 8 years and Ive known ****** about 9 -1/2 years and I've kinda had a crush on her for about 6 years lol. She's a good girl and is going to be a RN in August. One of my best friends, *****, is trying to set me up with her and is putting in good words for me. She said she's thought I'm cute for years but never said anything because she knows ***** (kinda). I'm off tomorrow so I think I'm finally gonna pack up the rest of *****'s clothes and stuff. It's probably gonna be a little hard for me to do that but it needs to be done. All of our pictures are staying up and shit because those are memories I don't want to forget.

Shit is going good with the 2 jobs though. Everybody is saying I'm going to burn myself out and I won't have anytime to do anything. Honestly, since I've been working the 2 jobs, i actually go out more now than what I did when I only had 1 job... probably because I have more money now and no girlfriend to tie me down. As far as the tiredness goes, I just invest in some orange Monster and I'm usually fine.

I've lost 18lbs. since me and her broke up. I don't know if it was the depression the first month or 2? I dunno... I don't really eat as much anymore. "



And here is his reply with 2 awesome motivational quotes:

" That sucks man, sorry to hear that. Sometimes things happen for a reason, sometimes you never know why but it works out! I will have to wait til I get home to take a look at your woman on FB, just promise me one thing dude. Dont beat around the bush man, put yourself out there and give it everything. Go right up to her and ask her out, because if there was only 1 thing I learned when I got divorced was, I dont want anything to pass me by and have the "What if's" on my death bed. Strut your shit like you own the world man!! If you need me to swing by with lighter fluid after you pack up the ex's stuff, I'm just a text away!

Kepp on keepin on with the jobs while your young, trust me on this, its harder as you get older! I know sometimes it may seem a little down in the dumps for you, but I know you'll stay positive and there is always hope. Also losing weight is a stress thing amongst others in a time like this, christ I dropped 70 lbs when I got divorced, so get all buff and shit, tell the women they made the Brawney paper towel man after you and go score with that new woman!!

We need to get another mini meet going, I got another schedule change and I am now off every sunday monday and tuesday of every week so I be down! I hope things look up for you man, I'm sure they will. Remember not to tread water, you gotta walk on it!! "
Reply With Quote
  #2  
Old 04-14-2011, 06:55 AM
dixie_boysles dixie_boysles is offline
5.Oh All the way

 
Join Date: May 2009
Posts: 6,581
Send a message via Yahoo to dixie_boysles
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

nice bromance brah....lol jk ROFL



Seriously that is what FRF is for, help when ya need it
__________________
2014 F150 SuperCrew XLT 4x4
275/65/17 Falken Wildpeak AT3W | Shorty Antenna | Tinted Windows | ProClip Phone Mount |5.0 v8 |Tow Package | Oxford White


Sold/Totaled: 2006 Ranger XLT 2D SuperCap 4x4 Torch Red
15x8 Pacer 164P Polished Wheels | 31x10.50 BFG ATs | Level II Tow Hooks | FX4 Red Insert Seats
Tinted Windows | 6000K HIDs | Kobalt Low Profile Toolbox | Pioneer Speakers

Last edited by dixie_boysles; 04-14-2011 at 07:44 AM.
Reply With Quote
  #3  
Old 04-14-2011, 06:57 AM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

it wasnt for me but it helps my own situation too. my girl broke up with me last night so thanks for sharing
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #4  
Old 04-14-2011, 07:40 AM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Yeah, thanks for sharing man. That really helped me out too.
Reply With Quote
  #5  
Old 04-14-2011, 08:42 AM
TurdFX4 TurdFX4 is offline
Sept. 2011 TOTM
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,771
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Quote:
Originally Posted by dixie_boysles View Post
nice bromance brah....
Its only gay if you make eye contact.
Reply With Quote
  #6  
Old 04-14-2011, 09:09 AM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Quote:
Originally Posted by TurdFX4 View Post
Its only gay if you make eye contact.
Shit.

LOL!

---------------

Glad you're gettin stuff set straight Adam.

Hazard, Robert, i'm sorry for y'all.
Reply With Quote
  #7  
Old 04-14-2011, 09:51 AM
Clinton Clinton is offline
Banned
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 14,049
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Quote:
Originally Posted by dixie_boysles View Post
nice bromance brah....lol jk ROFL
Jealous lol!!!

Quote:
Originally Posted by TurdFX4 View Post
Its only gay if you make eye contact.
This is true
Reply With Quote
  #8  
Old 04-14-2011, 10:32 AM
S13minus1 S13minus1 is offline
Sideways? Sideways.
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,592
Send a message via AIM to S13minus1
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

fuggit. this thread has made me realize i should probably ask this girl out now, lol
high five to clinton!
turd, i hope everything turns out of the best for you man. sounds like a shitty situation, bu it also sounds like now you have some more opportunities.
__________________
-Alex
'10 Ranger XL 2.3L Manual
Mods: Stereo, Tint, Weatherguard rain shields, Intake silencer removal, LED brake, turn signal, reverse, license plate, and dome lights, DDM HID's (currently removed), lowered, 17" wheels with spacers, Explorer autodim mirror with Autolamps, Magnaflow exhaust, Buggman LED 3rd Brake Light...
Quote:
Originally Posted by ColinS View Post
awe come on alex be a man!
Reply With Quote
  #9  
Old 04-14-2011, 10:44 AM
DeepSouthRanger DeepSouthRanger is offline
Don't Stop Modding!!
 
Join Date: May 2009
Posts: 545
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Quote:
Originally Posted by s13minus1 View Post
turd, i hope everything turns out of the best for you man. Sounds like a shitty situation, bu it also sounds like now you have some more opportunities.
^^^^ x2:d
__________________
So Many Mods,So little Time!!

Preformance:
SCT Livewire w/ Rogue tunes,Rogue Larger MAF Housing w/ card type sensor,MAC cold air intake,40 series FLOWMASTER exhaust w/ duals,Set of 1.7 Roller rockers,full set of under drive pulley's(Blue),Screamin demon coil,8mm heat braided wires(Blue),double patium plus,Gator back belt,200 amp(power coated blue) Alt.,Taurus fan
Reply With Quote
  #10  
Old 04-14-2011, 10:56 AM
southbama man southbama man is offline
Roll Tide
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 732
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

I'm kinda of in a similiar bind. It sucks and there isn't too much you can do. When me and my girl broke up I was so depressed I dropped weight, couldn't eat, and couldn't sleep. The not eating made me develop an eating disorder. When I tried to eat I could only eat a very very small amount or couldn't hold it down. Just don't do what I did and start drinking heavy. It sent me into a path spiraling out of control. It wasn't smart and it didn't help at all. Just keep your head up, trust in god, and let time work this out. It is all you can do.

Also, it is good to know you have friends to back you up when you need it. Even if it is only on a talk forum for your truck lol.
__________________
20O3 extended cab, 2wd, silver, 3.0, toyo spectrum tires, 10,000k HID's, 8' in bazooka tube, and UWS toolbox
Reply With Quote
  #11  
Old 04-14-2011, 10:59 AM
TerrenceStuart TerrenceStuart is offline
Old man driver.
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 14,895
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

clinton's "speech" is all good and everything, but if your like me, who has SAD (social anxiety disorder) and is about 200lbs overweight AND has always been deathly afraid of asking women out (only had one g/f since 1990 and SHE asked me out (well, actually a friend of ours told me she liked me, so we just started going together.) anyways, it only lasted about a few months.
after that I gave up completely and have been living alone and have been alone for 21 years.
Now, I'm going to expect the usual "what a loser" or "man, if i go a week without F**king a woman, I'd go insane" type replies, and that's ok. I've been called a "loser" all my life, so I'm used to it.
__________________
some kind of vehicle.
Reply With Quote
  #12  
Old 04-14-2011, 11:07 AM
terryduanemiller terryduanemiller is offline
www.shanewootenband.com
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,896
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Clinton is right..... you young pups will learn, nothing last forever, everything changes.. the only thing in life that is certain is uncertainty...
__________________
MY BUILD THREAD
1999 MAZDA 2500SE, 2.5L 4-clanger, 5 speed, Green n slow. Rangers as daily drivers since 1988.
ASE Certified Mechanic, Builder of Show Destroying Protouring and Classic cars..
Reply With Quote
  #13  
Old 04-14-2011, 11:38 AM
99rangerguy 99rangerguy is offline
Sold out for a Focus
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 1,580
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Quote:
Originally Posted by southbama man View Post
I'm kinda of in a similiar bind. It sucks and there isn't too much you can do. When me and my girl broke up I was so depressed I dropped weight, couldn't eat, and couldn't sleep. The not eating made me develop an eating disorder. When I tried to eat I could only eat a very very small amount or couldn't hold it down. Just don't do what I did and start drinking heavy. It sent me into a path spiraling out of control. It wasn't smart and it didn't help at all. Just keep your head up, trust in god, and let time work this out. It is all you can do.

Also, it is good to know you have friends to back you up when you need it. Even if it is only on a talk forum for your truck lol.
Same thing happened to me. Except the drinking part. I can't eat, when I do I tend to get sick and it won't stay down. I can't sleep. I'm dropping weight so fast, it really sucks.
Reply With Quote
  #14  
Old 04-14-2011, 12:20 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

i havnt eaten in 24 hours, i ordered myself a pizza because i know i will eat that...dont have my usual mixing drinks here just the liquor so i wont be drinking anything...off to a good start i guess BUT FUCK IT SUCKS.
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #15  
Old 04-14-2011, 12:28 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: Epic Motivational Reply From Clinton

Quote:
Originally Posted by machine090767 View Post
clinton's "speech" is all good and everything, but if your like me, who has SAD (social anxiety disorder) and is about 200lbs overweight AND has always been deathly afraid of asking women out (only had one g/f since 1990 and SHE asked me out (well, actually a friend of ours told me she liked me, so we just started going together.) anyways, it only lasted about a few months.
after that I gave up completely and have been living alone and have been alone for 21 years.
Now, I'm going to expect the usual "what a loser" or "man, if i go a week without F**king a woman, I'd go insane" type replies, and that's ok. I've been called a "loser" all my life, so I'm used to it.
Dude r u my long lost twin. Ha. Im the same fuggin way. Girls will tell me im sexy or some shit and ill laugh at them and tell them they are crazy. Maybe thats why ive only had one gf and im 20 :P But ive told everybody else. I know I cant change who I am or what I think so i have kinda accepted the fact ill probably be alone the rest of my life. I mean im 6'8 250 lbs 15 extra wide shoe and wear glasses. Im a freak, loser whatever you wanna call me and I kno thats all ill ever be
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
motivational posters FX4 Laugh Factory 324 06-03-2012 04:26 AM
EPIC!! please just check this out! FFSHOKE Off Topic 16 04-10-2011 11:14 AM
Would be Epic if it was real BCobe Laugh Factory 13 01-17-2011 01:11 AM
88' ranger Kickdwon cable Please Reply!! Danger Ranger II Drivetrain Tech 2 12-15-2010 07:52 PM
pretty much epic ben10 Music/Movies/Computers/etc. 13 11-28-2010 10:03 PM