Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #10486  
Old 08-26-2011, 08:48 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Big Smo and Kinfoke are the shiznit

----------

http://www.youtube.com/watch?v=WDxSgq88Clw
Im downloading that as i type lol
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #10487  
Old 08-26-2011, 08:51 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II



I like this just cause I have a weakness for seny women in boots
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #10488  
Old 08-26-2011, 08:53 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
http://www.youtube.com/watch?v=7HX4SfnVlP4


I like this just cause I have a weakness for seny women in boots
Thats my ring tone lol
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #10489  
Old 08-26-2011, 08:54 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by HIGH TECH REDNECK View Post
Thats my ring tone lol
I wanna see Lindsey dressed up like one of those girls for a day Bwahahahah
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #10490  
Old 08-26-2011, 08:57 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

I love country, but some times what's on the radio just sucks, and I get bored with my cd's. So, I turn to my alternative cd's. Janus, Breaking Benjamin, Saosin, All that Remains, Evan's Blue, etc. Anybody care to tell me what genre that kind of stuff is? I have absolutely no idea.
  #10491  
Old 08-26-2011, 08:59 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
I love country, but some times what's on the radio just sucks, and I get bored with my cd's. So, I turn to my alternative cd's. Janus, Breaking Benjamin, Saosin, All that Remains, Evan's Blue, etc. Anybody care to tell me what genre that kind of stuff is? I have absolutely no idea.
Breaking Benjamin is rock/metal I will jam them all the time. I like alot but lately i have started to hate rap
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #10492  
Old 08-26-2011, 08:59 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
I wanna see Lindsey dressed up like one of those girls for a day Bwahahahah
You are gonna get slapped but i will have to agree with you on that one
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #10493  
Old 08-26-2011, 08:59 PM
Neo Neo is offline
Just call me Neo.
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,406
Default

I like boobs.
__________________
Quote:
Originally Posted by doyouquaxu View Post
Shhhhh, you know nothing know-nothinger
  #10494  
Old 08-26-2011, 09:01 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by HIGH TECH REDNECK View Post
You are gonna get slapped but i will have to agree with you on that one
The sad part is I txted her and told her I called her out I aint skeered of no short fry.

----------

Quote:
Originally Posted by NeoRanger View Post
I like penis.
Here comes the gay one again guys
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #10495  
Old 08-26-2011, 09:03 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Breaking Benjamin is rock/metal I will jam them all the time. I like alot but lately i have started to hate rap
Breaking Benjamin and Janus are the two bands who run similar to George Strait. Very few of their songs are on my dislike list.
  #10496  
Old 08-26-2011, 09:05 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
The sad part is I txted her and told her I called her out I aint skeered of no short fry.

----------



Here comes the gay one again guys
Leave neo alone at least he put boobs this time o and check out my flex thread
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #10497  
Old 08-26-2011, 09:08 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Bwahahah. Someone now has a nice FB wall post to wake up to in the morning for his Bday
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #10498  
Old 08-26-2011, 09:09 PM
Neo Neo is offline
Just call me Neo.
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,406
Default

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Here comes the gay one again guys
Ima have to make a trip to Knoxville to whoop your ass ain't I?
__________________
Quote:
Originally Posted by doyouquaxu View Post
Shhhhh, you know nothing know-nothinger
  #10499  
Old 08-26-2011, 09:11 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Bwahahah. Someone now has a nice FB wall post to wake up to in the morning for his Bday
Who?

----------

Quote:
Originally Posted by NeoRanger View Post
Ima have to make a trip to Knoxville to whoop your ass ain't I?
Just ignknore hin h es wiill go away
Dang withmy typin on the phone gittin this bad im going to bed E
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #10500  
Old 08-26-2011, 09:11 PM
Neo Neo is offline
Just call me Neo.
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,406
Default

Quote:
Originally Posted by HIGH TECH REDNECK View Post
Who?
Cindy Lou Who
__________________
Quote:
Originally Posted by doyouquaxu View Post
Shhhhh, you know nothing know-nothinger
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM