Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #7111  
Old 06-19-2011, 02:38 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

im bored
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #7112  
Old 06-19-2011, 08:45 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

I just went looking through my Facebook friends and found the profile of a chick I wanted to get with my senior year. Started looking through her recent pics, and son of a bitch, she's 6 times hotter now than she was a year ago. She even hunts and fishes too. And her ass fills out her jeans perfectly. Now I regret not trying hard enough. She was 15 and I was almost 18 so I didn't really push it. Damn it damn it damn it.
  #7113  
Old 06-19-2011, 09:17 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
I just went looking through my Facebook friends and found the profile of a chick I wanted to get with my senior year. Started looking through her recent pics, and son of a bitch, she's 6 times hotter now than she was a year ago. She even hunts and fishes too. And her ass fills out her jeans perfectly. Now I regret not trying hard enough. She was 15 and I was almost 18 so I didn't really push it. Damn it damn it damn it.

so u ****blocked urself. DAMNIT man dont do that. You gotta go for it no matter what
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #7114  
Old 06-19-2011, 09:53 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
I just went looking through my Facebook friends and found the profile of a chick I wanted to get with my senior year. Started looking through her recent pics, and son of a bitch, she's 6 times hotter now than she was a year ago. She even hunts and fishes too. And her ass fills out her jeans perfectly. Now I regret not trying hard enough. She was 15 and I was almost 18 so I didn't really push it. Damn it damn it damn it.
Done that...became single...fixed that lol

I knew my gf in high school, wouldn't have taken a second look at her then. I don't know what all happened between then and now...but DAMNIT was I lucky to find her again. You have no idea
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #7115  
Old 06-19-2011, 10:45 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Rangers solddd. Going to look at an S10 on 20s tomorrow Wooo
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #7116  
Old 06-20-2011, 10:12 AM
doyouquaxu doyouquaxu is offline
Almost ******
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 7,480
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

i bit the projector bullet last night. bought the ds2 morimoto bixenons, and mc-r shrouds. also picked up some LED halos on ebay for $10, to backlight the shrouds. should look sweet as fuck.

__________________
Why does everyone think prerunners just jump stuff?


Please click HERE to watch this video!
  #7117  
Old 06-20-2011, 10:37 AM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
so u ****blocked urself. DAMNIT man dont do that. You gotta go for it no matter what
Not necessarily **** blocked, just gf blocked. She's a straight A student, and isn't really that type. Besides, her daddy has an arsenal the size of the average McDonalds.
  #7118  
Old 06-20-2011, 10:37 AM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

I bet mine is bigger no homo
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #7119  
Old 06-20-2011, 10:38 AM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Done that...became single...fixed that lol

I knew my gf in high school, wouldn't have taken a second look at her then. I don't know what all happened between then and now...but DAMNIT was I lucky to find her again. You have no idea
lol. I hear ya man. It's weird how stuff like that happens.

----------

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
I bet mine is bigger no homo
We're not close enough to Mexico to warrant an arsenal the size of Texas.
  #7120  
Old 06-20-2011, 10:40 AM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Viva! lol
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #7121  
Old 06-20-2011, 12:53 PM
GhostRanger GhostRanger is offline
Still here
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 371
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Sitting at work with no motivation to get anything done.
__________________
2004 F-150 FX4 Supercab, Dark Shadow Grey, 5.4 liter Triton V8, Flowmaster Cat Back exhaust, K&N Drop-in, Intake "Gotts" Mod, Edge Programmer, 2.5" Level, Front tow hooks, 33" Falken Rocky Mountain ATS
Future mods: CB Radio, Dual band Ham Radio

The older I get the more I realize it is worthless to worry about tomorrow when you are living today. Love your family and friends, live like there is no tomorrow.
  #7122  
Old 06-20-2011, 01:27 PM
doyouquaxu doyouquaxu is offline
Almost ******
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 7,480
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
I bet mine is bigger no homo
yeah well i bet my dick is smaller.
__________________
Why does everyone think prerunners just jump stuff?


Please click HERE to watch this video!
  #7123  
Old 06-20-2011, 01:45 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
Not necessarily **** blocked, just gf blocked. She's a straight A student, and isn't really that type. Besides, her daddy has an arsenal the size of the average McDonalds.
Soo ur letting her daddy stop u from trying to get some. You sure your not gay Hahahah
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #7124  
Old 06-20-2011, 02:03 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Rangers solddd. Going to look at an S10 on 20s tomorrow Wooo
mm...gay
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
  #7125  
Old 06-20-2011, 02:06 PM
GhostRanger GhostRanger is offline
Still here
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 371
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Soo ur letting her daddy stop u from trying to get some. You sure your not gay Hahahah
I don't know if that is so much gay as it is afraid of daddy's shotgun
__________________
2004 F-150 FX4 Supercab, Dark Shadow Grey, 5.4 liter Triton V8, Flowmaster Cat Back exhaust, K&N Drop-in, Intake "Gotts" Mod, Edge Programmer, 2.5" Level, Front tow hooks, 33" Falken Rocky Mountain ATS
Future mods: CB Radio, Dual band Ham Radio

The older I get the more I realize it is worthless to worry about tomorrow when you are living today. Love your family and friends, live like there is no tomorrow.
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM