Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #6916  
Old 06-07-2011, 03:22 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by edgeman4.0 View Post
neggy..

Raymond.

----------



your way is WAY out of my way.lol i'll be in your neck of the woods the first of july on my way to knoxville... we may be able to work something out then.
When u come to knoxville let me know and ill go into hiding

----------

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Why do you keep buying crap trucks? Spend some money and get one that is already completely body dropped and running well, or buy one that runs like a top and pay the required money for one worth a damn!
Cause im broke lol. Got a bunch of college bills doctor bills and other bills im having to pay. Im living on like 50 bucks a month after i pay all my bills
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6917  
Old 06-07-2011, 03:24 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
When u come to knoxville let me know and ill go into hiding

----------



Cause im broke lol. Got a bunch of college bills doctor bills and other bills im having to pay. Im living on like 50 bucks a month after i pay all my bills
Time for a job upgrade?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6918  
Old 06-07-2011, 03:33 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Time for a job upgrade?
Im not qualified for anything other than retail hahahahaha. Im trying to get on at Exedy Clutches here in Mascot
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6919  
Old 06-07-2011, 03:55 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Im not qualified for anything other than retail hahahahaha. Im trying to get on at Exedy Clutches here in Mascot
Good luck
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6920  
Old 06-07-2011, 04:00 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Good luck
Thanks man. I definantly need it. Not much more money. 7 days a week time and a half on saturdays and double time on sundays
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6921  
Old 06-07-2011, 04:10 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Thanks man. I definantly need it. Not much more money. 7 days a week time and a half on saturdays and double time on sundays
That's money in your pocket though
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6922  
Old 06-07-2011, 04:12 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
That's money in your pocket though
True. Or money in a savings fund for a bikeee. Do i see something nice and fast in my future. I think sooo
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6923  
Old 06-07-2011, 04:14 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
True. Or money in a savings fund for a bikeee. Do i see something nice and fast in my future. I think sooo
Yeah. and death lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6924  
Old 06-07-2011, 04:18 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
Yeah. and death lol
Lol. I wanna get a bike to have to ride during the summer. Good on gas and can save more money to get a decent truck Ha. I wont be acting up on it. I rode my buddys Hyabusa today and fell in loveee. To much bike for me but i loved it. I just want like a GSXR 500 or 750. I dont want something huge
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6925  
Old 06-07-2011, 04:30 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Lol. I wanna get a bike to have to ride during the summer. Good on gas and can save more money to get a decent truck Ha. I wont be acting up on it. I rode my buddys Hyabusa today and fell in loveee. To much bike for me but i loved it. I just want like a GSXR 500 or 750. I dont want something huge
GSX-R 750 mmmm
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6926  
Old 06-07-2011, 04:33 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
GSX-R 750 mmmm
Lol. BACK THE FUGG OFF OLD MAN Ha.
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6927  
Old 06-07-2011, 04:33 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Lol. BACK THE FUGG OFF OLD MAN Ha.
I'm 24, not 250 ass clown!
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6928  
Old 06-07-2011, 04:34 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
I'm 24, not 250 ass clown!
Exactly. Im 20 ur 24 Ur ancient in my book JP man
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
  #6929  
Old 06-07-2011, 04:34 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by OhSoLowBoxBdy View Post
Exactly. Im 20 ur 24 Ur ancient in my book JP man
So I can remember the 80's fml that makes me ancient lol Oh wait...I can't.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #6930  
Old 06-07-2011, 04:35 PM
OhSoLowBoxBdy OhSoLowBoxBdy is offline
Dropt At Birth
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 208
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
So I can remember the 80's fml that makes me ancient lol Oh wait...I can't.
Ha. I dont even remember the 90s and i was born in 91 XD Im a *******. I know
__________________
Facebook.http://www.facebook.com/SouthernRedneck

LowLyfe Kustoms Petitioning East TN Chapter President.
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM