Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #5056  
Old 04-21-2011, 06:26 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

4-4!!!
  #5057  
Old 04-21-2011, 06:54 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Coleosis View Post
nope, but I can say hot rod lincoln when it has a 460 V8 with a blower stickin out the top
i like this idea
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #5058  
Old 04-21-2011, 06:55 PM
dirttrackracer dirttrackracer is offline
no regrets
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 530
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

i shuld go to sleep im not fealing good. dissy and shit. and the tooth doctor that took my wisdom teeth out chiped a tooth and my dentist just now found it sohe drilled it and i cant eat nothin with out it hurting like a bastard so im going on 9hr and 50min without food and gona try to sleep

doctors suckkk
__________________
sold-91' extra cab 4.0 auto went from 3in lowered to 11in of lift.
  #5059  
Old 04-21-2011, 07:09 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

5-4 bitches!
  #5060  
Old 04-21-2011, 07:21 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
5-4 bitches!
what u talkin about?
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #5061  
Old 04-21-2011, 07:24 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Sure, you reference a second rate movie, but ignore the country music hit.
i'M SORRY?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #5062  
Old 04-21-2011, 07:42 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by EMT1559 View Post
what u talkin about?
Boston won lol

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
i'M SORRY?
It's ok, hopefully you'll learn from your mistakes
  #5063  
Old 04-21-2011, 07:43 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Boston won lol



It's ok, hopefully you'll learn from your mistakes
How's Pat?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #5064  
Old 04-21-2011, 07:43 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
How's Pat?
Good good, how's Richard?
  #5065  
Old 04-21-2011, 07:51 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

so anything good on tv? i cant find anything
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #5066  
Old 04-21-2011, 07:51 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

I'm alright, working as usual. FML let me be! lol I'm getting ready to head to Wisconsin for the weekend after work Friday.
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #5067  
Old 04-21-2011, 07:54 PM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Cheese
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #5068  
Old 04-21-2011, 07:55 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by EMT1559 View Post
so anything good on tv? i cant find anything
I tried downloading episodes of tough enough with steve austin, i like it.

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
I'm alright, working as usual. FML let me be! lol I'm getting ready to head to Wisconsin for the weekend after work Friday.
FYL?

Money's good with the nightshift bonus, right?

Went to the doc's this week, although i've been a lazy fuck all year, i only gained 3 pounds, so i guess i didn't do that bad. Plus my pressure is perfect, i'm a freak of nature lawl.
  #5069  
Old 04-21-2011, 08:02 PM
HIGH TECH REDNECK HIGH TECH REDNECK is offline
Haters Gonna Hate
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,671
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
I tried downloading episodes of tough enough with steve austin, i like it
i dont need to download it i watch it right before monday night raw.
__________________
2008 F250 Super Duty KEM tuned
  #5070  
Old 04-21-2011, 08:03 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
I tried downloading episodes of tough enough with steve austin, i like it.



FYL?

Money's good with the nightshift bonus, right?

Went to the doc's this week, although i've been a lazy fuck all year, i only gained 3 pounds, so i guess i didn't do that bad. Plus my pressure is perfect, i'm a freak of nature lawl.
Lol nice, I don't get extra for being on nights. Just like I'm not paid hourly either
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM