Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #3886  
Old 04-10-2011, 09:30 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by MTman777 View Post
hahaha.... i know.. im chillin in shorts with all the windows in my house open.. it was 80 today
Do it lol get the wheels

I think it was about 80 here, I was dying. I want cold back lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3887  
Old 04-10-2011, 09:35 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

hahaha...

----------

i reread the info.. no good.. 5 lug and only two wheels... i need 6 lug chevy and all 4
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
  #3888  
Old 04-10-2011, 09:36 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by MTman777 View Post
hahaha...

----------

i reread the info.. no good.. 5 lug and only two wheels... i need 6 lug chevy and all 4
Seriously lol I miss having a real winter

----------

Quote:
Originally Posted by MTman777 View Post
hahaha...

----------

i reread the info.. no good.. 5 lug and only two wheels... i need 6 lug chevy and all 4
I just looked at the picture lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3889  
Old 04-10-2011, 09:38 PM
dirttrackracer dirttrackracer is offline
no regrets
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 530
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

my head unit is shit its getting worse and worse it is now making the speakers crackle and sound like shit when more than quarter volume. time for flip out touch screen head unit!!!!!!
__________________
sold-91' extra cab 4.0 auto went from 3in lowered to 11in of lift.
  #3890  
Old 04-10-2011, 09:40 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by dirttrackracer View Post
my head unit is shit its getting worse and worse it is now making the speakers crackle and sound like shit when more than quarter volume. time for flip out touch screen head unit!!!!!!
have you ever bothered to turn the bass down? Or the fact your truck is old and probably needs speakers lol

I managed to get a truck that the stereo was hardly used till I got it lol Grandpa and Grandma don't use the radio much lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3891  
Old 04-10-2011, 09:41 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

i know... id still be snowboarding every weekend.. to damn expensive up here... im not about to pay 65 for a 1 day lift ticket.
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
  #3892  
Old 04-10-2011, 09:42 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

I'm stuck awake thinking about the girl I used to be best friends with before I tucked that up....so don't ruin your friendship somehow lol like Richard said marry her!!! I'm trying to think of what to do about it and I think I've decided on writing her a nice letter with every thing I wish I could say to her in person in it and giving it to her sometime at or before graduation. I need some Xanax lol I hate laying in bed having anxiety attacks they are mild but annoying. What do you guys think I should do? I'm pretty sure things between us are fubar so should I spill my heart in one last letter just to get it out to her or save myself the embarassment and carry my feelings to the tomb!!! Lol
__________________
2001 Ranger Edge Super Cab
4.0L SOHC 4.10 l/s Rear
3" Summit Body Lift
15x10 D Window Rims 3.76" Backspace
33x12.50 Goodyear Duratracs
  #3893  
Old 04-10-2011, 09:44 PM
fstcarkid fstcarkid is offline
Like the Forums
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 32
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by AlxGry View Post
I'm stuck awake thinking about the girl I used to be best friends with before I tucked that up....so don't ruin your friendship somehow lol like Richard said marry her!!! I'm trying to think of what to do about it and I think I've decided on writing her a nice letter with every thing I wish I could say to her in person in it and giving it to her sometime at or before graduation. I need some Xanax lol I hate laying in bed having anxiety attacks they are mild but annoying. What do you guys think I should do? I'm pretty sure things between us are fubar so should I spill my heart in one last letter just to get it out to her or save myself the embarassment and carry my feelings to the tomb!!! Lol
hit it and quit it!
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has it's limits
the definition of insanity doing the same thing over and over again and expecting different results
ya, i can be a dick, dont like it? put a bullet in ur brain
its hard to find good help

"i used to sell, i know pot math"- smakes
  #3894  
Old 04-10-2011, 09:45 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by AlxGry View Post
I'm stuck awake thinking about the girl I used to be best friends with before I tucked that up....so don't ruin your friendship somehow lol like Richard said marry her!!! I'm trying to think of what to do about it and I think I've decided on writing her a nice letter with every thing I wish I could say to her in person in it and giving it to her sometime at or before graduation. I need some Xanax lol I hate laying in bed having anxiety attacks they are mild but annoying. What do you guys think I should do? I'm pretty sure things between us are fubar so should I spill my heart in one last letter just to get it out to her or save myself the embarassment and carry my feelings to the tomb!!! Lol
You live once, do what you think is right, and make it happen. I'd try talking to her in person, if she won't give you the time of day, walk. If she can't forgive and forget, then she won't be worth it. You are still young anyway, get out and explore.

Quote:
Originally Posted by MTman777 View Post
i know... id still be snowboarding every weekend.. to damn expensive up here... im not about to pay 65 for a 1 day lift ticket.
25 bucks in the Bear Paws
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3895  
Old 04-10-2011, 09:46 PM
fstcarkid fstcarkid is offline
Like the Forums
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 32
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has it's limits
the definition of insanity doing the same thing over and over again and expecting different results
ya, i can be a dick, dont like it? put a bullet in ur brain
its hard to find good help

"i used to sell, i know pot math"- smakes
  #3896  
Old 04-10-2011, 09:46 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by fstcarkid View Post
hit it and quit it!
Cause that will work and all lol
__________________
2001 Ranger Edge Super Cab
4.0L SOHC 4.10 l/s Rear
3" Summit Body Lift
15x10 D Window Rims 3.76" Backspace
33x12.50 Goodyear Duratracs
  #3897  
Old 04-10-2011, 09:48 PM
fstcarkid fstcarkid is offline
Like the Forums
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 32
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by AlxGry View Post
Cause that will work and all lol
its not rape if she cant remember it.... or if you ask her to rape her and she says yes.... lmao
__________________
The difference between stupidity and genius is that genius has it's limits
the definition of insanity doing the same thing over and over again and expecting different results
ya, i can be a dick, dont like it? put a bullet in ur brain
its hard to find good help

"i used to sell, i know pot math"- smakes
  #3898  
Old 04-10-2011, 09:48 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

for real dude... i say spill it. Worst she could do is turn you down.. then your right where you started..
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
  #3899  
Old 04-10-2011, 09:48 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by fstcarkid View Post
its not rape if she cant remember it.... or if you ask her to rape her and she says yes.... lmao
You can't rape the willing
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #3900  
Old 04-10-2011, 09:49 PM
dirttrackracer dirttrackracer is offline
no regrets
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 530
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by richarddhoward View Post
have you ever bothered to turn the bass down? Or the fact your truck is old and probably needs speakers lol

I managed to get a truck that the stereo was hardly used till I got it lol Grandpa and Grandma don't use the radio much lol
alpine head unit 14g wire from headunit to all 4 speakers, infinity speakers 1yo $490, 2 12in jackhammers with 1600watt infinity amp 2ohm.

there is nothing stock with this stero haha. 128db+
the had unit i have been told the internal amp is just like a external amp, the burn out/ wear out. and with a cheaper had unit like i have and 4 years old the internal amp is going bad which is making the highs sound like shit
__________________
sold-91' extra cab 4.0 auto went from 3in lowered to 11in of lift.
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM