Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #2686  
Old 03-29-2011, 06:10 PM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Im just tired. lol.
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #2687  
Old 03-29-2011, 06:11 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

ok so i got charged with theft more or less because i wouldnt tell on my friend.

He returned stolen merchandise and got caught and i was with him in the store but never touched the stuff and hes on camera holding and returning it. What should i do? lol

He made up this big long story about how he bought them off some random kid and i was with him when he did and i backed him up when the cop called to question me (i initially wouldnt speak with him and didnt really tell him shit when i did call him back) but no me and the kid are no longer friends and i dont care/wanna cover his ass when im about to get in trouble.

Im basically 18 now and plus im trying to DEP into the USMC and dont need the open case.

Advice?

oh yeah i go in to talk to the people tomorrow (Juvenile charge still)
  #2688  
Old 03-29-2011, 06:12 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by AlxGry View Post
ok so i got charged with theft more or less because i wouldnt tell on my friend.

He returned stolen merchandise and got caught and i was with him in the store but never touched the stuff and hes on camera holding and returning it. What should i do? lol

He made up this big long story about how he bought them off some random kid and i was with him when he did and i backed him up when the cop called to question me (i initially wouldnt speak with him and didnt really tell him shit when i did call him back) but no me and the kid are no longer friends and i dont care/wanna cover his ass when im about to get in trouble.

Plus im trying to DEP into the USMC and dont need the open case.

Advice?

oh yeah i go in to talk to the people tomorrow (Juvenile charge still)
Come clean, get a lawyer
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #2689  
Old 03-29-2011, 06:12 PM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

You have no invlolvement, didnt catch you on camera they cant charge you with anything.
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #2690  
Old 03-29-2011, 06:13 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
You have no invlolvement, didnt catch you on camera they cant charge you with anything.
right? thats what i thought dude thats why i told the cop to fuck off (politely) because thats how it should go, but he charged me anyway!!!
  #2691  
Old 03-29-2011, 06:13 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by DiabloBlanco View Post
You have no invlolvement, didnt catch you on camera they cant charge you with anything.
Obstructing justice
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #2692  
Old 03-29-2011, 06:14 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

im so pissed thats like unlawful i should file a complaint.

The only thing he really could get me for is accessory before/after the fact but the thing is how could they prove i KNEW he stole them? I just went to the store to look around wtf
  #2693  
Old 03-29-2011, 06:14 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by AlxGry View Post
right? thats what i thought dude thats why i told the cop to fuck off (politely) because thats how it should go, but he charged me anyway!!!
Yeah but you lied to him initially, so you are kind of screwed there man
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #2694  
Old 03-29-2011, 06:15 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

not obstruction, im not required to answer anything.
  #2695  
Old 03-29-2011, 06:15 PM
dirttrackracer dirttrackracer is offline
no regrets
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 530
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

diablo you have a picture of a ass as your profile you are required now to get the picture approved by the after hours peoples so post them full body/minimal clothing shots!
__________________
sold-91' extra cab 4.0 auto went from 3in lowered to 11in of lift.
  #2696  
Old 03-29-2011, 06:16 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

You got fucked by the PO-leece. Welcome to life.lol.
  #2697  
Old 03-29-2011, 06:17 PM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

lol
wow
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #2698  
Old 03-29-2011, 06:18 PM
AlxGry AlxGry is offline
Get gnarly!
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 670
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

oh trust me its not the first time. But i just dont see why they are even pursuing this because the kid got the stolen merchandise (that my friend returned) returned to him from the store, my "friend" returned what he exchanged for, but the kids who had stuff stolen from them are still missing two ipods. My stupid ass friend is such a pussy i wish he would just man up cause im not gunna tell on him. Its only a little theft charge man damn lol
  #2699  
Old 03-29-2011, 06:19 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by dirttrackracer View Post
diablo you have a picture of a ass as your profile you are required now to get the picture approved by the after hours peoples so post them full body/minimal clothing shots!
x2

Quote:
Originally Posted by AlxGry View Post
not obstruction, im not required to answer anything.
Did they spot you with him in the store at the same time the crime was commited? And you were clearly associating with him?
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
  #2700  
Old 03-29-2011, 06:19 PM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Stop Snitchin!
__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM