Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!
  #2251  
Old 03-19-2011, 02:05 AM
Rango88 Rango88 is offline
N/A
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,031
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
That's because you need to yell "VTEEEEEC!!!!!" everytime you shift, or else it won't kick in.

Common mistake.
lol i thought you needed to bunny hop when you shift, it seems lie every Ricer wannabee can't shift for ***t and bunny hops lol. all you hear is their 20 dollar exhaust burping away and blue smoke coming out of the tailpipe lol. pathetic. Gotta love using the SOHC 4L to pass them without effort
  #2252  
Old 03-19-2011, 02:20 AM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Yeah, japanese cars can run a long time, but at what price..

  #2253  
Old 03-19-2011, 02:23 AM
Rango88 Rango88 is offline
N/A
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,031
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Ranger Sport View Post
Yeah, japanese cars can run a long time, but at what price..


People knocking the emissions our V6 is doing and yet they don't knock unhealthy 4 bangers. BOOOOOOOOOO!
----
Well I am off for tonight. BED!
  #2254  
Old 03-19-2011, 02:27 AM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

'night andre
  #2255  
Old 03-19-2011, 08:36 AM
dirttrackracer dirttrackracer is offline
no regrets
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 530
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

this is BADASS i want one!

__________________
sold-91' extra cab 4.0 auto went from 3in lowered to 11in of lift.
  #2256  
Old 03-19-2011, 08:41 AM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Crowd88 View Post
lol i thought you needed to bunny hop when you shift, it seems lie every Ricer wannabee can't shift for ***t and bunny hops lol. all you hear is their 20 dollar exhaust burping away and blue smoke coming out of the tailpipe lol. pathetic. Gotta love using the SOHC 4L to pass them without effort
some guy bunnyhopped at the stoplight cuz he was mad that i passed him...lol stupid ass, he was in a chevy silverado and when he went...i just cruised as i always do lol looked like an idiot
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
  #2257  
Old 03-19-2011, 10:37 AM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Working on some essays, and not the essays Kyle works on.

My psychology teacher did not specify the word count, so I have no idea how long my psychology essay should be. The topic is easy as pie however, so it's not too hard. My PE essay is easy too, except for the fact that I have to write down all the "exercise" I've gotten since the class started, and she's a strict grader, therefore it needs to look 100% legit, and have absolutely no grammatical errors, and conform to her standards concerning the format of the entire paper.
  #2258  
Old 03-19-2011, 03:54 PM
Rango88 Rango88 is offline
N/A
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,031
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
Working on some essays, and not the essays Kyle works on.

My psychology teacher did not specify the word count, so I have no idea how long my psychology essay should be. The topic is easy as pie however, so it's not too hard. My PE essay is easy too, except for the fact that I have to write down all the "exercise" I've gotten since the class started, and she's a strict grader, therefore it needs to look 100% legit, and have absolutely no grammatical errors, and conform to her standards concerning the format of the entire paper.
ok then write 2 word CHUCK NORRIS! FTW
  #2259  
Old 03-19-2011, 03:55 PM
DiabloBlanco DiabloBlanco is offline
Get Lifted.
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 6,402
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

__________________
YZ the way to be!
The Brotherhood!

Mods to come: Camburg entry 6.0 system. FiberwerkX Fenders and bedsides. Tube bumper.
R.I.P. Jeff Ashton. 1992-2011
  #2260  
Old 03-19-2011, 04:19 PM
southbama man southbama man is offline
Roll Tide
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 732
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Spring Break 2011 whoa hooooo!!!
__________________
20O3 extended cab, 2wd, silver, 3.0, toyo spectrum tires, 10,000k HID's, 8' in bazooka tube, and UWS toolbox
  #2261  
Old 03-19-2011, 04:48 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Ahh it's an 800 word minimum essay. I'll write 1,001.
  #2262  
Old 03-19-2011, 04:53 PM
Rango88 Rango88 is offline
N/A
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,031
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
Ahh it's an 800 word minimum essay. I'll write 1,001.
Why 1,001?
  #2263  
Old 03-19-2011, 04:58 PM
Fordzilla80 Fordzilla80 is offline
Welcome to FRF!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 8,952
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Crowd88 View Post
Why 1,001?
Because 800 is too suspicious, 900 is an odd number, and 1,000 is suspicious. So, 1,001.
  #2264  
Old 03-19-2011, 05:02 PM
Rango88 Rango88 is offline
N/A
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,031
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

Quote:
Originally Posted by Fordzilla80 View Post
Because 800 is too suspicious, 900 is an odd number, and 1,000 is suspicious. So, 1,001.
why not write 1,111 jsut for personal satisfaction
  #2265  
Old 03-19-2011, 06:54 PM
Ranger Sport Ranger Sport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2,137
Default Re: FRF Afterhours / BS Thread II

oh hi therr


'sup winners?
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hmm missed this thread when I started here, Hi frf from Calgary KraziIvan Introduce Yourself 10 01-04-2011 06:52 AM
FRF Afterhours / BS Thread Smokey Off Topic 35284 01-03-2011 10:10 PM
FRF Official Burn out thread. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 24 10-22-2010 10:08 PM
FRF Official Ranger with Mustang wheels thread.. Dcrymes99ranger Vehicle Snapshots 17 10-15-2010 06:47 AM
Official 2010 FRF Branson meet pics thread. TheBearJeweler Meet & Greet Photos 19 06-15-2010 09:27 AM