Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #4981  
Old 05-13-2013, 06:44 PM
Ranger Truckin Ranger Truckin is offline
Light up everything
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5,215
Default

Quote:
Originally Posted by Spidey2011 View Post

Lolz. Sure ya do.
I did I was just busy with my truck

2000 XLT single cab 2wd 4cyl automatic (work in progress)
Reply With Quote
  #4982  
Old 05-13-2013, 06:59 PM
Spidey2011 Spidey2011 is offline
Banned
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,958
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by 1st-truck-ranger View Post
I did I was just getting busy with my truck

2000 XLT single cab 2wd 4cyl automatic (work in progress)
ONE WORD. That was all I had to add.
Reply With Quote
  #4983  
Old 05-13-2013, 07:00 PM
Ranger Truckin Ranger Truckin is offline
Light up everything
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5,215
Default

Quote:
Originally Posted by Spidey2011 View Post

ONE WORD. That was all I had to add.
That wasn't me that got at it with my truck. That was somebody else

2000 XLT single cab 2wd 4cyl automatic (work in progress)
Reply With Quote
  #4984  
Old 05-13-2013, 07:06 PM
Spidey2011 Spidey2011 is offline
Banned
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,958
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by 1st-truck-ranger View Post
That wasn't me that got at it with my truck. That was somebody else

2000 XLT single cab 2wd 4cyl automatic (work in progress)
That was you and David. you guys could get together and have a threesome with his Dad's Mustang.
Reply With Quote
  #4985  
Old 05-13-2013, 07:07 PM
Ranger Truckin Ranger Truckin is offline
Light up everything
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5,215
Default

Quote:
Originally Posted by Spidey2011 View Post

That was you and David. you guys could get together and have a threesome with his Dad's Mustang.
Nah not getting near him

2000 XLT single cab 2wd 4cyl automatic (work in progress)
Reply With Quote
  #4986  
Old 05-13-2013, 07:08 PM
RangerSport4x2 RangerSport4x2 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 1,669
Default

Quote:
Originally Posted by Spidey2011 View Post

That was you and David. you guys could get together and have a threesome with his Dad's Mustang.
Lolololol
__________________
2011 Ranger Sport 4x2 4.0L - Sold
2012 Toyota Tacoma TRD - Sold
2014 Toyobaru Legacy FR-86 - Sold
2016 Mustang GT
Reply With Quote
  #4987  
Old 05-14-2013, 07:52 PM
beef_stew beef_stew is offline
Simple Kind of Man
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 6,604
Default

I'm pissed at my ex gf of 2 years. We broke up last febuary and we stayed friends and always talk every day and I thought we might have a chance again. I found out she blocked me on facebook tonight and wont talk to me! Absolutly no reason! Wtf! Crazy bitch, she has practiclly no friends but yet she doesn't want someone in her life who actually gives a shit about her. Screw her, im done. Rant over.
__________________
2014 Ford F150 STX Sport 4x4

2006 Ford Ranger Ext cab 4x4 TRADED
1999 Ford Ranger Reg cab 2wd SOLD
Reply With Quote
  #4988  
Old 05-14-2013, 07:52 PM
Jaws Ranger Jaws Ranger is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2012
Posts: 4,525
Default

Quote:
Originally Posted by beef_stew View Post
I'm pissed at my ex gf of 2 years. We broke up last febuary and we stayed friends and always talk every day and I thought we might have a chance again. I found out she blocked me on facebook tonight and wont talk to me! Absolutly no reason! Wtf! Crazy bitch, she has practiclly no friends but yet she doesn't want someone in her life who actually gives a shit about her. Screw her, im done. Rant over.
Give her some beef stew!

Sent from inside a great white with built in wifi
__________________
96 Ford Ranger 2.3 - Loads of mods
03 DSG Mustang GT 5 spd- CAI, Flowmaster cat back, Sequential tail lights, 70mm T.B. 265/305
Reply With Quote
  #4989  
Old 05-14-2013, 07:57 PM
beef_stew beef_stew is offline
Simple Kind of Man
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 6,604
Default

Quote:
Originally Posted by Jaws Ranger View Post

Give her some beef stew!

Sent from inside a great white with built in wifi
I wanna give her a piece of my mind! I did nothing to get blocked! Idk whats wrong with her.
__________________
2014 Ford F150 STX Sport 4x4

2006 Ford Ranger Ext cab 4x4 TRADED
1999 Ford Ranger Reg cab 2wd SOLD
Reply With Quote
  #4990  
Old 05-14-2013, 08:01 PM
Jaws Ranger Jaws Ranger is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2012
Posts: 4,525
Default

Bitches be cray!

Sent from inside a great white with built in wifi
__________________
96 Ford Ranger 2.3 - Loads of mods
03 DSG Mustang GT 5 spd- CAI, Flowmaster cat back, Sequential tail lights, 70mm T.B. 265/305
Reply With Quote
  #4991  
Old 05-14-2013, 08:02 PM
Spidey2011 Spidey2011 is offline
Banned
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,958
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by beef_stew View Post
Idk whats wrong with her.
She's a woman. That's what's wrong with her.
Reply With Quote
  #4992  
Old 05-14-2013, 08:05 PM
beef_stew beef_stew is offline
Simple Kind of Man
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 6,604
Default

Quote:
Originally Posted by Spidey2011 View Post

She's a woman. That's what's wrong with her.
That's the greatest thing I've ever heard in my entire life. Mind if i sig this later? lol

And yes. Bitches be cray!!
__________________
2014 Ford F150 STX Sport 4x4

2006 Ford Ranger Ext cab 4x4 TRADED
1999 Ford Ranger Reg cab 2wd SOLD
Reply With Quote
  #4993  
Old 05-14-2013, 08:08 PM
Spidey2011 Spidey2011 is offline
Banned
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,958
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by beef_stew View Post
That's the greatest thing I've ever heard in my entire life. Mind if i sig this later? lol

And yes. Bitches be cray!!
Haha. Go for it.
Reply With Quote
  #4994  
Old 05-14-2013, 08:29 PM
beef_stew beef_stew is offline
Simple Kind of Man
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 6,604
Default

Quote:
Originally Posted by Spidey2011 View Post

Haha. Go for it.
Haha it made me feel better
__________________
2014 Ford F150 STX Sport 4x4

2006 Ford Ranger Ext cab 4x4 TRADED
1999 Ford Ranger Reg cab 2wd SOLD
Reply With Quote
  #4995  
Old 05-15-2013, 06:07 AM
99RangerAlfredo 99RangerAlfredo is offline
Cute Things Go Fast
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 76
Send a message via AIM to 99RangerAlfredo Send a message via Skype™ to 99RangerAlfredo
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by OlYeller View Post
Just a reality check #realtalk
Nope. Wasn't before my time. I remember that. But lately it's been nothing but dramatic posts....
its not a reality check honestly, its more or less a place where i won't be judged and nobody will go run and tell my boyfriend the shit i've said and where i can vent.

if i don't vent i turn very very violent, last time i got kicked out i learned how to cope and lately i just have no one to turn to.

you also have to keep in mind that while i am friends with a good bit of people on the ranger forums i now drive a maxima ... sooooo yeah.

__________________
ALFREDO
That's them HEAUXS tho...
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
*Offical* What did you get for X-Mas Thread. RangerNDog Off Topic 67 01-04-2011 06:18 AM
Want to Buy: AC/Heat Vent IndianScout Interior Parts 4 11-09-2010 12:25 PM
Air Vent LED's RedPowerRanger Interior Tech 8 07-23-2010 11:04 PM
hurst vent/fix mossyoak03 Drivetrain Tech 1 06-18-2010 03:54 PM
ac vent pmac03 Interior Tech 7 12-28-2009 08:48 AM