Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #4381  
Old 09-23-2012, 10:20 PM
just call me fat just call me fat is offline
That One Fat Kid
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 423
Default

Quote:
Originally Posted by NFCTWC

90 civic hatch base model,and hell your swap was 10x more difficult than mine lol,but id of loved to see it,bet it was a quick lil thing!..haha id honestly love to do mine at that pace but my work hours(3pm-11 or 3am) are opposite to my buddy's work hours, whos helpin me out so i gotta pretty much wait till both of us have the days off(today only in the last two weeks) to get progress :/ its annoying me how long its taking but ik in the end its worth it.
Honda tech forums helped alot .. Lol we did the same config in a coupe one time minus the cage and rhd swap id post pics but i moved 300 miles away from my old crew we had atleast 3 people working on it at a time over that week lol
__________________
01 ranger edge 2wd 4.0 v6

just call me fat
twitter:hi_imfat
Reply With Quote
  #4382  
Old 09-23-2012, 10:35 PM
NFCTWC NFCTWC is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 261
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by just call me fat View Post
Honda tech forums helped alot .. Lol we did the same config in a coupe one time minus the cage and rhd swap id post pics but i moved 300 miles away from my old crew we had atleast 3 people working on it at a time over that week lol
ive been on Honda tech a few times,but none too much..im mostly on crxforum as i used to own a 89 crx DX,im thinkin of a move though as they seem to not be too helpfull if its not a rex..basically same damn car! idiots..
BOLD-id have this type of thing if i lived up were some friends of mine do near pittsburg,thier car guys and Honda fanatics,id have this thing done by Tuesday in that case.but im stuck with me n my buddy workin around random days off and kinda..not 100% on a few things(DPFI to MPFI for example)..but well get it done,sad part is it will get only slightly more mpgs than my ranger haha
__________________
Attempting to give a fuck : ███████████████████] 99% Complete... ERROR!: Unable to give a fuck.
-92 ford ranger custom extended cab-v6/5spd,cone air filter,3" body lift,custom quiet exhaust,Audio upgrades
-97 civic DX-lots of work done but broken alot
Reply With Quote
  #4383  
Old 09-24-2012, 12:18 AM
RangerKid22 RangerKid22 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 546
Default

Another vent- the fucking Cowboys offensive line. So Fucking jumpy!!!! How the hell they won I don't know, with over 7 false starts. Learn the count you're in the fucking NFL. Holy shit. Lol I'm done now, goodnight guys.
__________________
-__- **customized**
Reply With Quote
  #4384  
Old 09-24-2012, 10:47 AM
JGiddy JGiddy is offline
-
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,682
Default Re: The Offical Vent Thread.

Some people on FB leave an excessive number of status updates, and for the most unecessary shit. This includes some of my own friends.

Do you really need to post that you're gonna watch your favorite team's game before the game starts, then in the middle of the game write another update cheering them on, then make more updates for anything substantial that happens during the game, and when the game is over, make yet ANTOTHER update either bragging or bitching about the outcome? Good God man, grab some common sense along with that beer.

Last edited by JGiddy; 09-24-2012 at 10:55 AM.
Reply With Quote
  #4385  
Old 09-24-2012, 10:55 AM
2003rangerfx4 2003rangerfx4 is offline
ROLL TIDE ROLL
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,657
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by JGiddy View Post
Some people on FB leave an excessive number of status updates, and for the most unecessary shit. This includes some of my own friends.

Do you really need to post that you're gonna watch your favorite team's game before the game starts, then in the middle of the game write another update cheering them on, then make more updates for anything substantial that happens during the game, and when the game is over, make yet ANTOTHER update either bragging or bitching about the outcome? Good God man
Dude X2
__________________
2003 Ford Ranger FX4 Level II 4.0 SOHC

throttle cable mod, air box mod, Flowmaster 40 Delta flow dumped, 8.8 31 spline torsen L/S, 4.10s, 3" PA body lift, fully cranked #1 t-bars, bilsteins, 32x11.50 BFG A/T's, 15x8 Pro Comp 1069, HIDs 6000k heads/3000k fogs, cb radio w/ 4' Firestik, skids, 12" Alpine type-S w/1000w amp
Reply With Quote
  #4386  
Old 09-25-2012, 07:02 PM
RangerKid22 RangerKid22 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 546
Default

Here it is

ForumRunner_20120925_210244.jpg
__________________
-__- **customized**
Reply With Quote
  #4387  
Old 09-25-2012, 08:20 PM
DisturbedESV DisturbedESV is offline
Original Grab-Her
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 2,430
Send a message via AIM to DisturbedESV
Default Re: The Offical Vent Thread.

^^ I have no clue what you're showing us ^^
__________________
2008 XLT 4x4 - GRABBER ORANGE - 4.0 V6 - 5 spd
PNW CREW
Quote:
Originally Posted by camodown View Post
that's it, marie is pissed. game over
Reply With Quote
  #4388  
Old 09-25-2012, 08:29 PM
RangerKid22 RangerKid22 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 546
Default

My broken spine.

----------

Quote:
Originally Posted by RangerKid22
Broken spine, 6 months in a brace every minute I'm awake. No sports at all this year, and I've done football and basketball since 4th grade. Idk what I'm gonna do with myself.
..
__________________
-__- **customized**
Reply With Quote
  #4389  
Old 09-25-2012, 08:39 PM
just call me fat just call me fat is offline
That One Fat Kid
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 423
Default

Quote:
Originally Posted by rangerkid22
my broken spine.

----------

..
how the fuck....
__________________
01 ranger edge 2wd 4.0 v6

just call me fat
twitter:hi_imfat
Reply With Quote
  #4390  
Old 09-25-2012, 08:42 PM
RangerKid22 RangerKid22 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 546
Default

Just crept up....got worse during football. Backup running back running against the big boys lol
__________________
-__- **customized**
Reply With Quote
  #4391  
Old 09-25-2012, 08:48 PM
just call me fat just call me fat is offline
That One Fat Kid
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 423
Default

Quote:
Originally Posted by RangerKid22
Just crept up....got worse during football. Backup running back running against the big boys lol
Damn well i hope u get that fixed man i know how much football injuries suck
__________________
01 ranger edge 2wd 4.0 v6

just call me fat
twitter:hi_imfat
Reply With Quote
  #4392  
Old 09-25-2012, 08:54 PM
RangerKid22 RangerKid22 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 546
Default

Doctor says it might be bad squat form (I weigh 130 and squat 270)
__________________
-__- **customized**
Reply With Quote
  #4393  
Old 09-25-2012, 09:11 PM
just call me fat just call me fat is offline
That One Fat Kid
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 423
Default

I caught a facemask under my knee cap from a chop block and my knee cap decided to face the wrong direction and tore everything under my knee i had 11 surgeries before i was 15 and now im 18 and have torn meniscus from mountain biking
__________________
01 ranger edge 2wd 4.0 v6

just call me fat
twitter:hi_imfat
Reply With Quote
  #4394  
Old 09-25-2012, 11:32 PM
michael mcallister michael mcallister is offline
Ford Rangers
 
Join Date: May 2012
Posts: 207
Default

Tore my ACL again last April on my dirt bike... Miss my summer of riding

This was my second time and IT WILL BE THE LAST! I hope
Attached Images
File Type: jpg image-2185968403.jpg (38.3 KB, 12 views)
File Type: jpg image-1297782383.jpg (35.0 KB, 13 views)
File Type: jpg image-2261270460.jpg (61.2 KB, 11 views)
Reply With Quote
  #4395  
Old 09-25-2012, 11:34 PM
michael mcallister michael mcallister is offline
Ford Rangers
 
Join Date: May 2012
Posts: 207
Default

Oh yeah a week before I broke my knee I tore a tendon in my thumb playing paintball...
Attached Images
File Type: jpg image-574152507.jpg (45.3 KB, 9 views)
File Type: jpg image-3221907787.jpg (46.0 KB, 8 views)
File Type: jpg image-2247123143.jpg (50.4 KB, 8 views)
File Type: jpg image-74540149.jpg (51.9 KB, 8 views)
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
*Offical* What did you get for X-Mas Thread. RangerNDog Off Topic 67 01-04-2011 07:18 AM
Want to Buy: AC/Heat Vent IndianScout Interior Parts 4 11-09-2010 01:25 PM
Air Vent LED's RedPowerRanger Interior Tech 8 07-23-2010 11:04 PM
hurst vent/fix mossyoak03 Drivetrain Tech 1 06-18-2010 03:54 PM
ac vent pmac03 Interior Tech 7 12-28-2009 09:48 AM