Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #4261  
Old 09-05-2012, 05:11 PM
michael mcallister michael mcallister is offline
Ford Rangers
 
Join Date: May 2012
Posts: 207
Default

I hate how there are 8 window washer settings and only 2 are useful
Attached Images
File Type: jpg image-1049213561.jpg (45.8 KB, 21 views)
Reply With Quote
  #4262  
Old 09-05-2012, 05:46 PM
BadKarma46 BadKarma46 is offline
Professional Life Saver
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 104
Default

At least yours works haha, I have two that work, off and high
__________________
My Little Pony Truck

2005 Sonic Blue Extended Cab 3.0l V6 Manual Trans Edge

Curt Class 3 Trailer Hitch
Reply With Quote
  #4263  
Old 09-05-2012, 05:57 PM
misterb-fx4 misterb-fx4 is offline
Ingenuity at it's finest
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,096
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by michael mcallister View Post
I hate how there are 8 window washer settings and only 2 are useful
I love how they're adjustable. It really annoys be when wipers are too slow or too fast.
__________________
(SOLD)The Cleanest 98 in the World - Project Log
Ranger Photo Contest #138 Winner - Patriotic Truck
----------------------------
2009 F150 FX4, lifted and stuff
Reply With Quote
  #4264  
Old 09-06-2012, 09:55 PM
NFCTWC NFCTWC is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 261
Default Re: The Offical Vent Thread.

i gotta vent-im more than a little annoyed with walking in my apt at night,when its perfectly fine n cool outside to find that my albeit best friend and roommate has the fucking living room A/C on!!!! ..i like cold yes,but when its 60s outside,thats plenty cool enough,but dude likes it like a god damn igloo in the god damn arctic in the whole damn apt!,even my room is cold.He says "i sweat alot in my sleep"..ok cool but srsly put the damn thing on fan,it blows the COOL night air in.
I'll turn it off or to fan,it stays cool in here,the guy goes n turns it back on cool..WTF!!..
__________________
Attempting to give a fuck : ███████████████████] 99% Complete... ERROR!: Unable to give a fuck.
-92 ford ranger custom extended cab-v6/5spd,cone air filter,3" body lift,custom quiet exhaust,Audio upgrades
-97 civic DX-lots of work done but broken alot
Reply With Quote
  #4265  
Old 09-07-2012, 12:01 PM
TerrenceStuart TerrenceStuart is offline
ODERINT DUM METUANT
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 14,881
Default Re: The Offical Vent Thread.

He's gonna have the windows open when it's -10* this january.
__________________
2007 EXPLORER 4.0 4X4 (Totaled)
2014 Explorer XLT 3.5 AWD
Reply With Quote
  #4266  
Old 09-08-2012, 03:56 PM
h0rs8mann h0rs8mann is offline
True Country Kid
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 44
Send a message via Yahoo to h0rs8mann Send a message via Skype™ to h0rs8mann
Default

Apparently my girlfriend doesn't think of me as important enough to mention me as her boyfriend to her new friends. All they think of me as is her guy roommate. I think it's a bunch of shit.
__________________
1998 XLT Extended Cab, 3.slow, Silencer Alarm, CAI, Glasspack, CB, 3 Foot Antennas

*R.I.P.* 1996 XLT Extended Cab. 2.3 Liter Inline 4, 5 speed *R.I.P.*
Reply With Quote
  #4267  
Old 09-08-2012, 06:32 PM
15BravoFX4II 15BravoFX4II is offline
pop punk on the way up
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 420
Default

Quote:
Originally Posted by h0rs8mann
Apparently my girlfriend doesn't think of me as important enough to mention me as her boyfriend to her new friends. All they think of me as is her guy roommate. I think it's a bunch of shit.
Wow. Fuck that shit.
__________________
Adele


5-Speed Level II

Lightly modded. Sitting in China Grove Tx waiting for me to come home and mod the shit out of her!

Reply With Quote
  #4268  
Old 09-08-2012, 08:08 PM
MadridRanger1994 MadridRanger1994 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2012
Posts: 2,054
Default

Quote:
Originally Posted by 15BravoFX4II

Wow. Fuck that shit.
Yeah dude,, A girl like that isn't worth it. It's a waste of life

Sent from my iPhone using FRF App
Reply With Quote
  #4269  
Old 09-08-2012, 10:09 PM
Yeller Yeller is offline
Wow.So cobra.Very Ranger.
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 5,699
Default

Quote:
Originally Posted by h0rs8mann View Post
Apparently my girlfriend doesn't think of me as important enough to mention me as her boyfriend to her new friends. All they think of me as is her guy roommate. I think it's a bunch of shit.
Women really are crazy. Ask me how I know...


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
__________________
Chrome Yellow 2001 Ranger Edge 3.0L V6/5spd
Reply With Quote
  #4270  
Old 09-08-2012, 10:25 PM
63merc 63merc is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,155
Default

Quote:
Originally Posted by OlYeller

Women really are crazy. Ask me how I know...

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Katie problems bro?

2001 ranger xlt southern comfort package 2.3/5spd Sent from my GuyPhone
Reply With Quote
  #4271  
Old 09-09-2012, 05:51 AM
03 SB FX4 03 SB FX4 is offline
Official FRF Redneck.
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 220
Send a message via Yahoo to 03 SB FX4
Default Re: The Offical Vent Thread.

Lazy people!!!!!
__________________
(Project Dirty Girl) 06 Chevy 3500 CCLB DRW 4WD (D-Code) LBZ Duramax - Air Box Mod, High Flow Filter, Turbo Silencer Removed and capped, LMM Sensor Pack, LML Turbocharger Solenoid, EFI Live Tuned by Myself, TranSynd for the Allison, Awaiting more mods, 100 + Injectors, PPE Hot Fueler Kit, PPE Dual Fueler kit, PPE Compound Kit and Mike's ALLY Trans Setup - Inglewood Trans!
Reply With Quote
  #4272  
Old 09-09-2012, 07:13 AM
Yeller Yeller is offline
Wow.So cobra.Very Ranger.
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 5,699
Default

Quote:
Originally Posted by 63merc

Katie problems bro?

2001 ranger xlt southern comfort package 2.3/5spd Sent from my GuyPhone
Pretty much.

Sent from my iPhone using FRF App
__________________
Chrome Yellow 2001 Ranger Edge 3.0L V6/5spd
Reply With Quote
  #4273  
Old 09-09-2012, 09:22 AM
RoberticusMaximus RoberticusMaximus is offline
<<< Husky the High Dog!
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 6,781
Default Re: The Offical Vent Thread.

Quote:
Originally Posted by OlYeller View Post
Pretty much.

Sent from my iPhone using FRF App
well, you can tell that katie by-otch to kiss my big white pale hairy ass!

we got your back
Reply With Quote
  #4274  
Old 09-10-2012, 07:51 PM
kmk7110 kmk7110 is offline
Ford Tough
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 322
Default Re: The Offical Vent Thread.

hate how im broke and just after my home warranty expires. 10 days exactly. my washing machine takes a shit. my girlfriend is staying with her folks for a few days to take care of some stuff while her mom is gone for the week. but then she texts me and says that my son just took 3 steps on his own... of course when they are gone this happens... UGH
__________________
2003 Ford Ranger FX4 in Red
Line-X Bedliner, Access Laredo Tonneau Cover
OHC, Mustang Dome Mod, Cargo Light Mod
DDM 4500K High/Low Heads & Fogs
Pioneer AVH-P2300DVD HU (Backup Camera/DVD Bypass
Rockford Fosgate 500-2 Amp, 1 10in Pioneer Sub
Working On the BL and 33 12.5 15 on Eagle Allow 10.5 wide rims
Reply With Quote
  #4275  
Old 09-10-2012, 09:23 PM
63merc 63merc is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: May 2012
Posts: 1,155
Default

When it rains it pours. Trust me crap like that happens to all of us.

2001 ranger xlt southern comfort package 2.3/5spd Sent from my GuyPhone
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
*Offical* What did you get for X-Mas Thread. RangerNDog Off Topic 67 01-04-2011 06:18 AM
Want to Buy: AC/Heat Vent IndianScout Interior Parts 4 11-09-2010 12:25 PM
Air Vent LED's RedPowerRanger Interior Tech 8 07-23-2010 11:04 PM
hurst vent/fix mossyoak03 Drivetrain Tech 1 06-18-2010 03:54 PM
ac vent pmac03 Interior Tech 7 12-28-2009 08:48 AM