Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread

  #1  
Old 04-30-2010, 06:16 PM
RangerLuc RangerLuc is offline
yup
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,407
Default hoyt trykon

selling my hoyt trykon. all info on ebay page. pm me if interested.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...STRK:MESELX:IT
__________________
2001 XLT 4x4 V6 4.0L auto
SAS'd D44 and 8.8. dual lockers, 38s, 12 bolt h1's, some other odds and ends

Last edited by RangerLuc; 04-30-2010 at 06:38 PM.
  #2  
Old 05-02-2010, 10:21 AM
RangerLuc RangerLuc is offline
yup
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,407
Default Re: hoyt trykon

bump
__________________
2001 XLT 4x4 V6 4.0L auto
SAS'd D44 and 8.8. dual lockers, 38s, 12 bolt h1's, some other odds and ends
  #3  
Old 05-02-2010, 11:26 AM
BamaRanger09 BamaRanger09 is offline
Lil Red
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 198
Send a message via AIM to BamaRanger09
Default Re: hoyt trykon

wish i had the cash..Wanna do payments..lol.. Very Nice Bow..Bump
  #4  
Old 05-02-2010, 02:34 PM
RangerLuc RangerLuc is offline
yup
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,407
Default Re: hoyt trykon

Quote:
Originally Posted by BamaRanger09 View Post
wish i had the cash..Wanna do payments..lol.. Very Nice Bow..Bump
haha the best 1 could do is 100 a week lol. or u can just buy me a rear locker thanks for the comment
__________________
2001 XLT 4x4 V6 4.0L auto
SAS'd D44 and 8.8. dual lockers, 38s, 12 bolt h1's, some other odds and ends
  #5  
Old 05-03-2010, 09:50 AM
RangerLuc RangerLuc is offline
yup
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,407
Default Re: hoyt trykon

bump
__________________
2001 XLT 4x4 V6 4.0L auto
SAS'd D44 and 8.8. dual lockers, 38s, 12 bolt h1's, some other odds and ends
  #6  
Old 05-03-2010, 11:41 AM
BamaRanger09 BamaRanger09 is offline
Lil Red
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 198
Send a message via AIM to BamaRanger09
Default Re: hoyt trykon

Might be tempting...
  #7  
Old 09-29-2010, 12:49 PM
BOWHUNTER BOWHUNTER is offline
Learning to use the forums
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 4
Default Re: hoyt trykon

if u still have the bow plz pm me thanks Derek
__________________
><IT TAKES A BULLET TO KILL A DEER,IT TAKES BALLS TO CATCH A HOG >< !!!!!
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search