Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread

  #13006  
Old 01-01-2014, 05:05 PM
10rangersport 10rangersport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 2,678
Default

Quote:
Originally Posted by 03DJ View Post
Must be a car enthusiasts and/or guy thing. My gfs told me her younger brother is just like me...In my head I immediately thought that the kid is going to go far one day. Lol.
Haha ya I used to get bored at my grandparents farm so I used to go buy old lawn mowers and fix them and sell them and that entertained the shit out of me lol
__________________
2010 Torch Red Ford Ranger Sport 4x4. 4.0 SOHC, Automatic Transmission, 3:73 gears, RCI Skid Plate, Toolbox, headache rack, tbar crank, 24" led light bar, k&n drop-in air filter, 3 inch body lift, Prekeys, Belltech 6400 shackles, and 33x12.50r15 Procomp Extreme Mud Terrains on 15x10 Mickey Thompson Classic Baja locks

Quote:
Originally Posted by shawn_house102 View Post
You smash her like 35's into a fender?
  #13007  
Old 01-01-2014, 05:06 PM
03DJ 03DJ is offline
Ford lover
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 7,054
Default

Quote:
Originally Posted by beef_stew View Post

Haha right!

----------

Dj stop calling me baby in our snaps my gf is gonna see it sometime and flip shit haha
I sorry, honey.
__________________
2003 Ford Ranger FX4: 4.0L V6 | Auto | 4.10s | 265/75R16 BFG AT KO2 | Ion Alloy 174 | Pioneer radio | Alpine Speakers| 06 tails | Thunderbolt turn signal mirrors | Kobalt Toolbox | 22" LED lightbar | Blackout headlights | Headache Rack | 140K miles. DWB!
Build Thread <-- Clicky

March 2015 TOTM

2016 Ford Fusion SE. 1.5L EcoBoost. 6-speed Auto. White Platinum Tri-Coat Metallic. 18" 5 spoke black rims. Daily Driver.

Quote:
Originally Posted by OhioMike View Post
One can never have too many detailing supplies.
  #13008  
Old 01-01-2014, 05:07 PM
beef_stew beef_stew is offline
Simple Kind of Man
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 6,604
Default

Quote:
Originally Posted by 03DJ View Post
I sorry, honey.
Haha thanks
__________________
2014 Ford F150 STX Sport 4x4

2006 Ford Ranger Ext cab 4x4 TRADED
1999 Ford Ranger Reg cab 2wd SOLD
  #13009  
Old 01-01-2014, 05:08 PM
03DJ 03DJ is offline
Ford lover
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 7,054
Default

Quote:
Originally Posted by 10rangersport View Post
Haha ya I used to get bored at my grandparents farm so I used to go buy old lawn mowers and fix them and sell them and that entertained the shit out of me lol
That sounds like fun. How big of a property did they have?
__________________
2003 Ford Ranger FX4: 4.0L V6 | Auto | 4.10s | 265/75R16 BFG AT KO2 | Ion Alloy 174 | Pioneer radio | Alpine Speakers| 06 tails | Thunderbolt turn signal mirrors | Kobalt Toolbox | 22" LED lightbar | Blackout headlights | Headache Rack | 140K miles. DWB!
Build Thread <-- Clicky

March 2015 TOTM

2016 Ford Fusion SE. 1.5L EcoBoost. 6-speed Auto. White Platinum Tri-Coat Metallic. 18" 5 spoke black rims. Daily Driver.

Quote:
Originally Posted by OhioMike View Post
One can never have too many detailing supplies.
  #13010  
Old 01-01-2014, 05:09 PM
joshquade joshquade is offline
pod racer
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 3,486
Default

Man where's beau? Haven't seen anything from him lately.
__________________
The lug nuts on my truck require more torque than your import makes.

Cummins fun but girls like the strokin
  #13011  
Old 01-01-2014, 05:09 PM
10rangersport 10rangersport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 2,678
Default

Quote:
Originally Posted by 03DJ View Post
That sounds like fun. How big of a property did they have?
They had 300+ acres but now about 80-100 acres
__________________
2010 Torch Red Ford Ranger Sport 4x4. 4.0 SOHC, Automatic Transmission, 3:73 gears, RCI Skid Plate, Toolbox, headache rack, tbar crank, 24" led light bar, k&n drop-in air filter, 3 inch body lift, Prekeys, Belltech 6400 shackles, and 33x12.50r15 Procomp Extreme Mud Terrains on 15x10 Mickey Thompson Classic Baja locks

Quote:
Originally Posted by shawn_house102 View Post
You smash her like 35's into a fender?
  #13012  
Old 01-01-2014, 05:10 PM
joshquade joshquade is offline
pod racer
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 3,486
Default

So I was fucking Amy at 12 does that mean I already fucked this year up?
__________________
The lug nuts on my truck require more torque than your import makes.

Cummins fun but girls like the strokin
  #13013  
Old 01-01-2014, 05:11 PM
03DJ 03DJ is offline
Ford lover
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 7,054
Default

Quote:
Originally Posted by 10rangersport View Post
They had 300+ acres but now about 80-100 acres
Oh shit!!!! Talk about property!!! That makes 3 acres look like an apartment complex lawn.

----------

Quote:
Originally Posted by joshquade View Post
So I was fucking Palma Handerson at 12 does that mean I already fucked this year up?
Perhaps.
__________________
2003 Ford Ranger FX4: 4.0L V6 | Auto | 4.10s | 265/75R16 BFG AT KO2 | Ion Alloy 174 | Pioneer radio | Alpine Speakers| 06 tails | Thunderbolt turn signal mirrors | Kobalt Toolbox | 22" LED lightbar | Blackout headlights | Headache Rack | 140K miles. DWB!
Build Thread <-- Clicky

March 2015 TOTM

2016 Ford Fusion SE. 1.5L EcoBoost. 6-speed Auto. White Platinum Tri-Coat Metallic. 18" 5 spoke black rims. Daily Driver.

Quote:
Originally Posted by OhioMike View Post
One can never have too many detailing supplies.
  #13014  
Old 01-01-2014, 05:15 PM
10rangersport 10rangersport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 2,678
Default

Quote:
Originally Posted by 03DJ View Post
Oh shit!!!! Talk about property!!! That makes 3 acres look like an apartment complex lawn. ---------- Perhaps.
Well most of it got made into the industrial park but the rest we still farm. I'm buying a car for $50 to beat the crap out of it up there lol! I'm cutting off the roof and the muffler and then ripping off the doors with my truck and my brothers!
__________________
2010 Torch Red Ford Ranger Sport 4x4. 4.0 SOHC, Automatic Transmission, 3:73 gears, RCI Skid Plate, Toolbox, headache rack, tbar crank, 24" led light bar, k&n drop-in air filter, 3 inch body lift, Prekeys, Belltech 6400 shackles, and 33x12.50r15 Procomp Extreme Mud Terrains on 15x10 Mickey Thompson Classic Baja locks

Quote:
Originally Posted by shawn_house102 View Post
You smash her like 35's into a fender?
  #13015  
Old 01-01-2014, 05:17 PM
joshquade joshquade is offline
pod racer
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 3,486
Default

Quote:
Originally Posted by 10rangersport View Post
Well most of it got made into the industrial park but the rest we still farm. I'm buying a car for $50 to beat the crap out of it up there lol! I'm cutting off the roof and the muffler and then ripping off the doors with my truck and my brothers!
Where are you from? Can I help??
__________________
The lug nuts on my truck require more torque than your import makes.

Cummins fun but girls like the strokin
  #13016  
Old 01-01-2014, 05:17 PM
TerrenceStuart TerrenceStuart is offline
Old man driver.
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 14,895
Default Re: Minnesota

Hi Guy's
__________________
some kind of vehicle.
  #13017  
Old 01-01-2014, 05:17 PM
joshquade joshquade is offline
pod racer
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 3,486
Default

Quote:
Originally Posted by machine View Post
Hi Guy's
Hi terry berry
__________________
The lug nuts on my truck require more torque than your import makes.

Cummins fun but girls like the strokin
  #13018  
Old 01-01-2014, 05:19 PM
03DJ 03DJ is offline
Ford lover
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 7,054
Default

Quote:
Originally Posted by 10rangersport View Post
Well most of it got made into the industrial park but the rest we still farm. I'm buying a car for $50 to beat the crap out of it up there lol! I'm cutting off the roof and the muffler and then ripping off the doors with my truck and my brothers!
Damn. Loaded much?

The car idea sounds like fun! Cut the roof off. Lol. My dad cut the roof off a 60s VW Bug we had like 7 years ago. Never got the vehicle going...it was kinda cool tho! At my HS, they cut the roof off a Crown Vic...that thing looks sweet. Sounds soo good too.

----------

Quote:
Originally Posted by machine View Post
Hi Guy's
Hi Terry. What's up? How are you?
__________________
2003 Ford Ranger FX4: 4.0L V6 | Auto | 4.10s | 265/75R16 BFG AT KO2 | Ion Alloy 174 | Pioneer radio | Alpine Speakers| 06 tails | Thunderbolt turn signal mirrors | Kobalt Toolbox | 22" LED lightbar | Blackout headlights | Headache Rack | 140K miles. DWB!
Build Thread <-- Clicky

March 2015 TOTM

2016 Ford Fusion SE. 1.5L EcoBoost. 6-speed Auto. White Platinum Tri-Coat Metallic. 18" 5 spoke black rims. Daily Driver.

Quote:
Originally Posted by OhioMike View Post
One can never have too many detailing supplies.
  #13019  
Old 01-01-2014, 05:19 PM
TerrenceStuart TerrenceStuart is offline
Old man driver.
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 14,895
Default Re: Minnesota

hi Josh
__________________
some kind of vehicle.
  #13020  
Old 01-01-2014, 05:20 PM
10rangersport 10rangersport is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 2,678
Default

Quote:
Originally Posted by joshquade View Post
Where are you from? Can I help??
A kid at my school lol! Won't pass inspection and I told him we will transfer the title then that's the last he will have to deal with it haha. And if you want to fly to pa you can lol. And we didn't get anything for it cuz we were renting it but we only rent two fields now
__________________
2010 Torch Red Ford Ranger Sport 4x4. 4.0 SOHC, Automatic Transmission, 3:73 gears, RCI Skid Plate, Toolbox, headache rack, tbar crank, 24" led light bar, k&n drop-in air filter, 3 inch body lift, Prekeys, Belltech 6400 shackles, and 33x12.50r15 Procomp Extreme Mud Terrains on 15x10 Mickey Thompson Classic Baja locks

Quote:
Originally Posted by shawn_house102 View Post
You smash her like 35's into a fender?

Last edited by 10rangersport; 01-01-2014 at 05:23 PM.
Closed Thread

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Minnesota Newbie loxmo Introduce Yourself 6 05-15-2011 06:16 AM
From Duluth Minnesota!! DeeDirta Introduce Yourself 10 04-08-2011 03:20 AM
hello from Minnesota! muddyranger Introduce Yourself 6 12-24-2009 10:15 AM
Rebel in Minnesota rebel Introduce Yourself 2 06-02-2009 12:14 PM