Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

HazardousRanger HazardousRanger is offline

Hazardous to Your Health!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 501 to 510 of 996
  1. RideontheEdge
    12-02-2011 11:12 AM
    Personally i think i'd go for the thicker one. Haha. Well, i guess when i had a gf i went all out too. Dude, i even went overboard with the girl i wanted to date.. that was a waste pretty much. Lol. That same thing happened to me too when i was driving home from school! It was really gnarly on my way to work on the freeway. Doing 70 and having gusts hit is a pretty freaky thing. O.o
  2. RideontheEdge
    12-01-2011 11:16 AM
    Dang dude! You're a nice guy. Haha. I've never owned a Carhartt jacket.. look awesome but they're damn expensive. Freakin eh dude. Freakin really strong winds and power outages here. Sucks balls. I've been terrified of a tree branch landing on my truck. -_- Good news is that my school campus got shut down because of it.
  3. RideontheEdge
    11-30-2011 03:22 PM
    Heck yeah its cool! I wouldn't mind having a Vette someday, but i'm good with a Mustang too. My uncle has Roush 427.. that thing is awesome. And i just dropped a hundred bucks on my family for Christmas. -_-
  4. RideontheEdge
    11-29-2011 09:48 PM
    That seems like a bunch of extra work. Haha. Dangit dude, now i'm hungry. -_- Kinda random, but have you seen the Mustang builder on the Ford website lately? Been building them for like an hour... Lol.
  5. RideontheEdge
    11-29-2011 09:36 PM
    Hahaha. I know dude, i was like wtf? And then i got it. Lol. I feel lame now.. i've never had anything inside of something else, unless bacon-wrapped stuff counts... And that sucks! You had to take it out? Did you just put it back in afterward or did you guys just say f it and ate it outside of it? Haha.
  6. RideontheEdge
    11-29-2011 09:04 PM
    Yeah, i had some beef stew and cornbread for dinner, but i had turkey yesterday. Too much dude... I heard one of those most interesting man in the world commercials the other day while i was on a delivery and it was like he has a turdunkin with the duck inside of the chicken, inside of the turkey, back inside the original duck or something stupid like that and i literally laughed all the way back to work. Idk why i just remembered that. Lol. Some of the funniest shit i've heard in a long time.
  7. RideontheEdge
    11-29-2011 08:45 PM
    Guess you're gonna have to find out then! Haha. Dirt is an acquired taste, i must admit. Who knows? Maybe it'll even taste like chicken. Hopefully not like turkey. I'm sick of turkey. Haha.
  8. RideontheEdge
    11-29-2011 08:25 PM
    The snipe kinda looks like a huge hummingbird with that long ass beak. Hahaha. Have you eaten snipe before?
  9. RideontheEdge
    11-29-2011 08:17 PM
    Dude... wtf is a snipe??!! Haha. That sucks that you got no ducks though. Did you already eat the other one you shot?
  10. RideontheEdge
    11-29-2011 08:01 PM
    Anything Swiss is gonna be nice! Hahaha. I'd buy one if i knew i'd use it enough but i just don't have the time. I can not wait until i'm on winter break! Lol. Today has sucked ass dude. I've had vertigo all day. -_- Ever get this crap?

About Me

  • Signature
    Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's

    My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

    Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts


Total Posts
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 12-22-2015 09:19 AM
  • Join Date: 01-13-2011
  • Referrals: 0


Showing Friends 1 to 10 of 47


iTrader Profile Recent Ratings
Positive Feedback:
Members who left positive:
Members who left negative:
Total positive feedback: 10
View Complete Feedbacks for HazardousRanger
6 Months
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0