Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

HazardousRanger HazardousRanger is offline

Hazardous to Your Health!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 201 to 210 of 996
  1. RideontheEdge
    03-29-2012 09:10 PM
    RideontheEdge
    I know, neither do i anymore. Haha. That's where my problem is dude, idk whether to do 06 replacements with buggman leds or just go for some anzo black leds, i think like what morgan has now. Haha. I can't decide!
  2. RideontheEdge
    03-29-2012 08:36 PM
    RideontheEdge
    Hahaha. Na dude, i get what you mean. My strips are red, btw. I think i have a pic in my album. Idk. Haha. I just put them in all sloppy and crap. I've been looking into some new taillights...
  3. RideontheEdge
    03-28-2012 09:18 PM
    RideontheEdge
    Fuck yeah dude!! That's awesome!! You really got a bitchin' deal. The place i normally go overcharges the crap out of you for everything, but i don't go often anyway so it's cool. If i'm able to start riding more soon, then i'll probably start putting money back into my bikes, but for now, i don't care. I wanna do stuff to my truck instead since i'm in it everyday. Too much to do. I really wanna get a new sound system and take out those stupid led strips i put in.. I think they're retarded now. Haha.
  4. RideontheEdge
    03-28-2012 03:22 PM
    RideontheEdge
    Hahahaha. Awwww shit, i didn't think about that! Alright, that makes it bitchin' again. Just as long as i still get drinks and food all the way up the mountain. Haha. Man, i haven't touched my bike in a month.. i really need to go soon. :/
  5. RideontheEdge
    03-28-2012 02:58 PM
    RideontheEdge
    Dude, spicy shrimp tacos sounds bomb!! Beer, eh, at least for another year. That freakin' limo was sick, btw. Haha. I just wouldn't trust going deep into the woods with that thing.
  6. RideontheEdge
    03-25-2012 11:21 AM
    RideontheEdge
    That blows dude! Haha. At least you didn't pay for gas for sure. I hate when people ask me to take them somewhere and don't offer to even pay for anything. Come on, at least buy me some food. -_- Lol. I don't think i've ever been to Bubba Gumps. I want me some clam chowder now.
  7. RideontheEdge
    03-25-2012 08:35 AM
    RideontheEdge
    Hahaha. A plastic bag? That sucks! Kinda funny though at the same time. :P I got lucky last time i was in SF man. It was cold, but it never actually rained while we were there. Kinda glad cuz i didn't have a rain jacket with me at the time. -_- Thanks dude! I really lucked out with her. And is having her aunt here a good thing, or a bad thing? Hahahaha.
  8. RideontheEdge
    03-24-2012 10:42 PM
    RideontheEdge
    Nice color! Damn, that sucks you don't have it anymore! Thanks dude, she's real cute, for sure. Haha. It's supposed to rain here tomorrow i think... idk. Fuckin hate the rain. Is it like foggy and rain or just like rain up there? Haha.
  9. RideontheEdge
    03-24-2012 09:32 AM
    RideontheEdge
    Oooooo i like that dude! What color was this beast?
    And yeahhhhhhhhhhh buddy! You saw my facebook? I started talking to her like mid-February and i asked her out like a week and a half ago.
    I dig them lights mang! If and when i switch back to normal bulbs, i'm definitely getting those for both too! I love me some nice bright lights.
  10. RideontheEdge
    03-24-2012 02:31 AM
    RideontheEdge
    Please visit allpar.com? Hahahahaha. 3.9 V6 i take it? My buddy has a newerish Dakota with the V8 and that thing is beast. Haha.

About Me

  • Signature
    Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


    My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

    Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts

Statistics

Total Posts
Albums
Visitor Messages
General Information
  • Last Activity: 12-22-2015 09:19 AM
  • Join Date: 01-13-2011
  • Referrals: 0

Friends

Showing Friends 1 to 10 of 47

Feedback

iTrader Profile Recent Ratings
Feedback:
Positive Feedback:
9
100.0%
Members who left positive:
Members who left negative:
9
0
Total positive feedback: 10
View Complete Feedbacks for HazardousRanger
  Past
Month
Past
6 Months
Past
12 Months
 Positive 0 0 0
 Neutral 0 0 0
 Negative 0 0 0