Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #151  
Old 03-16-2010, 08:22 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
umm it was an 86 lol then a 92 tempo, then 02 spectra, then 71 maverick, then 89 240sx skyline motor, and now by far the best 94 ranger wootwoot
Oh crap I forgot about the Tempo lol You remember driving Alisha around drunk off her ass in hers lol, then I got pulled over and nearly went to jail in your car. And the Kia, lol to many stories, and towing with the Maverick lol I remember towing the Nissan too lol
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #152  
Old 03-16-2010, 08:37 PM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

yeah stupid nissans can hold boost for s***
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
Reply With Quote
  #153  
Old 03-16-2010, 08:40 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

Quote:
Originally Posted by mikesturbo94 View Post
yeah stupid nissans can hold boost for s***
Lol you also had one of like 5 240sx's in the states with that swap
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #154  
Old 03-17-2010, 05:44 AM
mikesturbo94 mikesturbo94 is offline
No foolin it was spoolin
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,383
Send a message via MSN to mikesturbo94
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

yep now it just sittin there waisting away lol oh well not my car any more
__________________
2008 ford escape xlt 3.0 v6 4x4

94 xlt 5spd longbed,
Was a built 2.3 turbo currently no motor or trans
5.0 swap coming soon
6/5 drop with dream beams,8.8 373 posi,17x9 wheels,swp seats,8k hids, autometer guages, Wideband o2, shiftlight, illusive trans x-member, 01-04 4x4 front bumper
PNW Crew
AC
Reply With Quote
  #155  
Old 03-17-2010, 06:03 AM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

240sx plus small block....new idea...deadly one too lol for use, just don't invite Cha or we'll get pulled over!
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
  #156  
Old 03-30-2010, 07:29 PM
COWTOWNFX4 COWTOWNFX4 is offline
Learning to use the forums
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 6
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

Hey guys just wondering where I can find an OHC? I totally want one!! Any help would be appreciated!
__________________
2009 FX4
-3" PA Body Lift
-32" Wrangler Dura Tracs
-k&n Intake
-Flowmaster 40 exhaust w/custom black chrome tip
-Hella 500's
-Panasonic DVD
-5x7 Boston Accustics all around
-10" Boston Accustic Sub
Reply With Quote
  #157  
Old 03-30-2010, 08:53 PM
Fx4wannabe01 Fx4wannabe01 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 4,058
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

Quote:
Originally Posted by COWTOWNFX4 View Post
Hey guys just wondering where I can find an OHC? I totally want one!! Any help would be appreciated!
Best bet is to post up your own thread. Or simply search. We've got a classifieds and OHC's are pretty common to pop up for good prices.


BTW...sick ass truck.
__________________
'01 XLT disguised as a '03 Fx4 Level II.
Reply With Quote
  #158  
Old 03-30-2010, 08:55 PM
richarddhoward richarddhoward is offline
Road Trippin' King!
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 5,010
Send a message via MSN to richarddhoward
Default Re: PNW, Washington meet #5 Pictures ~ 56K ~

Quote:
Originally Posted by Fx4wannabe01 View Post
Best bet is to post up your own thread. Or simply search. We've got a classifieds and OHC's are pretty common to pop up for good prices.


BTW...sick ass truck.
x2
__________________
97 Ranger - 4.0 V6 auto, 4wd, 31x10.5x15s Wild Country XTX Sport All Terrains, Warn locking hubs, Pioneer deck with iPod attachment, Snugtop Topper, K&N filter, scan gauge II, Hella 500 Lights, More parts coming, waiting for the paycheck to get bigger!

Truck built in loving memory of Norm Howard
Outcast Racing
PNW Crew!!!
Afterhours Clan!!
Quote:
Originally Posted by aaron_ariens View Post
I think Henry just shit himself
Quote:
Originally Posted by Radness View Post
Its kind of like that carnival game "Whack A Mole" but with guns! Haha
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Washington Meet #5 - 03/14/10 DisturbedESV Western Region 280 03-15-2010 05:38 PM
Washington meet? Yamahauler919 Western Region 46 11-19-2009 04:07 PM
Washington pmac General Ford Ranger Discussion 10 11-16-2009 06:31 PM
New in Washington Nowaynoah Introduce Yourself 13 11-09-2009 08:53 PM
Branson Meet pictures STL Meet & Greet Photos 11 06-24-2009 08:31 PM