Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #16  
Old 08-30-2013, 12:47 PM
IDM IDM is offline
Possible 331 build?
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 2,033
Default

Well. I made this for a reason a while ago.

Welcome to the forum!
__________________
1996 Ranger XLT | 2.3L 5 speed | 6/6 dropped | Nittos on Terminators

2000 Explorer XLT | 5.0L AOD | Sold

1993 Ranger XLT | 302 swapped. | 5/4 dropped. | Sold
Reply With Quote
  #17  
Old 08-30-2013, 12:49 PM
tacho19871987 tacho19871987 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 2,170
Default

Quote:
Originally Posted by IDM View Post
Well. I made this for a reason a while ago.

Welcome to the forum!
Hahaha
Reply With Quote
  #18  
Old 08-30-2013, 12:50 PM
YellaRangerGirl YellaRangerGirl is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 290
Default Re: The Yella has invaded!

lol, ill think about it.......
__________________
03 Edge 4.0 step side, have great plans for this lil beast!!!
Reply With Quote
  #19  
Old 08-30-2013, 12:51 PM
tacho19871987 tacho19871987 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 2,170
Default

The quote itself is funny (but true), but the fact you added the Joker, lolololol
Reply With Quote
  #20  
Old 08-30-2013, 12:53 PM
gcextreme gcextreme is offline
Sept. TOTM
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 12,248
Default Re: The Yella has invaded!

Quote:
Originally Posted by YellaRangerGirl View Post
gcextreme you a hoot, lol........bad bad boy.......
If u think im bad....wait till member robertmcclure shows up drooling in this thread....
Oh and feel free to post some pics of yourself in this thread:
http://www.fordrangerforum.com/off-t...hread-383.html

----------

Oh and the last new girl that showed up, her thread hit like 16 pages!!!.
__________________
1999 Ranger 3.0FFV-ExtCab-4x4-My 99 Build
1998 Ranger 3.0-ExtCab-4x4-PROJECT TRUCK-My 98 Build

GC-EXTREME GRAPHICS
NEED CUSTOM DECALS, APPAREL, or GLASS MUGS?
Visit My Thread!
Custom Stuff, Great Quality, & Great Prices!
These Graphics ROCK!

Buggman LEDS & GC-Extreme Graphics Joint Venture Mod Products Coming Soon!
Are you READY?!
Reply With Quote
  #21  
Old 08-30-2013, 12:55 PM
tacho19871987 tacho19871987 is offline
Ford Ranger Driver
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 2,170
Default

Quote:
Originally Posted by gcextreme View Post

If u think im bad....wait till member robertmcclure shows up drooling in this thread....
Oh and feel free to post some pics of yourself in this thread:
http://www.fordrangerforum.com/off-t...hread-383.html

----------

Oh and thr last new girl that showed up, her thread hit like 16 pages!!!.
Haha dude you just scared her off, she's gonna hit the link.
Reply With Quote
  #22  
Old 08-30-2013, 01:05 PM
YellaRangerGirl YellaRangerGirl is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 290
Default Re: The Yella has invaded!

HAHAHAHAHA love it ian.

----------

i looked at the link, thats just sad haha
__________________
03 Edge 4.0 step side, have great plans for this lil beast!!!
Reply With Quote
  #23  
Old 08-30-2013, 01:20 PM
YellaRangerGirl YellaRangerGirl is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 290
Default Re: The Yella has invaded!

.............

Last edited by YellaRangerGirl; 09-24-2013 at 12:20 PM.
Reply With Quote
  #24  
Old 08-30-2013, 01:20 PM
MBFX4 MBFX4 is offline
YEE YEE!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,832
Default Re: The Yella has invaded!

Welcome to the forum, I'm from western PA so gotta love the colors with some black and yellow
__________________
2004 Ford Ranger XLT FX4 Level II : Weekend Driver (Oct. 2013 TOTM)
2003 Ford Ranger EDGE 4x4 : Daily Driver
1991 Ford Ranger XLT 4x4 Small Block Stroker : On going project
1994 Ford F350 Turbo Diesel 4x4, Short Bed Single Cab : On going project
1967 Ford Mustang Coupe : Restored to original
Reply With Quote
  #25  
Old 08-30-2013, 01:23 PM
gcextreme gcextreme is offline
Sept. TOTM
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 12,248
Default Re: The Yella has invaded!

Gotta love a woman wearing a cowgirl hat and specially if thats all shes wearing!
__________________
1999 Ranger 3.0FFV-ExtCab-4x4-My 99 Build
1998 Ranger 3.0-ExtCab-4x4-PROJECT TRUCK-My 98 Build

GC-EXTREME GRAPHICS
NEED CUSTOM DECALS, APPAREL, or GLASS MUGS?
Visit My Thread!
Custom Stuff, Great Quality, & Great Prices!
These Graphics ROCK!

Buggman LEDS & GC-Extreme Graphics Joint Venture Mod Products Coming Soon!
Are you READY?!
Reply With Quote
  #26  
Old 08-30-2013, 01:24 PM
YellaRangerGirl YellaRangerGirl is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 290
Default Re: The Yella has invaded!

thanks Michael, im originally from philadelphia PA!!!!
__________________
03 Edge 4.0 step side, have great plans for this lil beast!!!
Reply With Quote
  #27  
Old 08-30-2013, 01:25 PM
MBFX4 MBFX4 is offline
YEE YEE!
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 1,832
Default Re: The Yella has invaded!

EWWWW philly im sorry good thing you left haha
__________________
2004 Ford Ranger XLT FX4 Level II : Weekend Driver (Oct. 2013 TOTM)
2003 Ford Ranger EDGE 4x4 : Daily Driver
1991 Ford Ranger XLT 4x4 Small Block Stroker : On going project
1994 Ford F350 Turbo Diesel 4x4, Short Bed Single Cab : On going project
1967 Ford Mustang Coupe : Restored to original
Reply With Quote
  #28  
Old 08-30-2013, 01:38 PM
YellaRangerGirl YellaRangerGirl is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 290
Default Re: The Yella has invaded!

yeah i was happy to leave on dont ever wanna go back!!!
__________________
03 Edge 4.0 step side, have great plans for this lil beast!!!
Reply With Quote
  #29  
Old 08-30-2013, 01:43 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: The Yella has invaded!

Quote:
Originally Posted by YellaRangerGirl View Post
there make y'all happy!
not good enough lol

----------

Quote:
Originally Posted by gcextreme View Post
Gotta love a woman wearing a cowgirl hat and specially if thats all shes wearing!
this man speaks the absolute truth
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #30  
Old 08-30-2013, 01:45 PM
YellaRangerGirl YellaRangerGirl is offline
Ford Tough
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 290
Default Re: The Yella has invaded!

Quote:
Originally Posted by HazardousRanger View Post
not good enough lol

----------



this man speaks the absolute truth
well then ur sol.....lol
__________________
03 Edge 4.0 step side, have great plans for this lil beast!!!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search