Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts!

Go Back   Ford Ranger Forum - Forums for Ford Ranger enthusiasts! > > >
Forgot Password? Join Us!

Welcome to Ford Ranger Forum

Reply
 
Thread Tools Search this Thread

  #1  
Old 04-09-2011, 09:39 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Exclamation Hmmm..

Changed this post... my future tires... im gonna talk to the guy tomorrow and work some stuff out.. http://boise.craigslist.org/pts/2289244747.html
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck

Last edited by MTman777; 04-09-2011 at 10:33 PM.
Reply With Quote
  #2  
Old 04-09-2011, 09:46 PM
doyouquaxu doyouquaxu is offline
Almost ******
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 7,480
Default Re: Hmmm..

you could re-sell the rims for easily $100, i'd say they're a good deal.
Reply With Quote
  #3  
Old 04-09-2011, 09:47 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: Hmmm..

thats what im thinking.. but i already have a chevy tahoe with a 6 bolt i could just put them on.. Maybe some serious sanding and paint them black with a chrome center cap.. now were talking..
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
Reply With Quote
  #4  
Old 04-09-2011, 10:02 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: Hmmm..

dude...this is a fantastic deal lol will they fit the chevy? dad has 31s stock so...lol
but then again hes 2wd and etc
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #5  
Old 04-09-2011, 10:03 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: Hmmm..

yeah.. they will.. but i dont have 600 right now.. i could maybe scrape it all together if i sold my stockers and all the little random stuff i have...
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
Reply With Quote
  #6  
Old 04-09-2011, 10:04 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: Hmmm..

if u dont have the dough (liek me) id wait...this isnt the last deal ya know?
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #7  
Old 04-09-2011, 10:04 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: Hmmm..

yeah.. but its one heck of one... i just keep reminding myself of how good those would look with the rims black...
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
Reply With Quote
  #8  
Old 04-09-2011, 10:06 PM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: Hmmm..

whats the wife say
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #9  
Old 04-09-2011, 10:20 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: Hmmm..

she likes... but again.. dont have the dough at the moment. Id have to do something... a bodylift prob to get them to fit.

----------

http://boise.craigslist.org/pts/2289244747.html ... calling on these asap....
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
Reply With Quote
  #10  
Old 04-10-2011, 06:51 AM
HazardousRanger HazardousRanger is offline
Hazardous to Your Health!
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 9,995
Default Re: Hmmm..

if u tried u could maybe negotiate to 500
__________________
Ford Ranger Edge Supercab, 2004 3.0 Auto, 2WD, 4.10 Axle 31x10.5x15 BF Goodrich All Terrain T/A KO's


My Truck Is My Mountain Bike's Ride!

Class III hitch, Rhino Bedliner, Almost Maxed T-Bar Crank, Tuff Country Add A Leaf, Custom Low Anchor Points, OEM ('99) Tow Hooks, Pro Comp Offroad Lights , Mustang Dome Light, Clear Corners, Slim Toolbox, Blinker Mod,Cargo Brake Light Mod,Expo Lighted Visors, Ultra Silverstar heads/fogs, Fog/high mod, Reverse/switched lights, Bike Fork Mounts
Reply With Quote
  #11  
Old 04-10-2011, 02:54 PM
BCobe BCobe is offline
<- Douche
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 799
Default Re: Hmmm..

What happened? Did you get them?
__________________
I love teh boobies
2002 Ranger XLT (DWB FTMFW )
3" BL, 33" AT's on 15" Mickey T Sig Series. Truxedo, Black headlights, Billet grille
Kenwood Dash, 10" sub, Infinity speaks
K&N Cold Air, Gibson Exhaust
Reply With Quote
  #12  
Old 04-10-2011, 07:46 PM
MTman777 MTman777 is offline
Back in black (kinda)
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1,276
Default Re: Hmmm..

no didnt get ahold of him today.. gonna try again tomorrow.. im trying to get my stockers sold...
__________________
00 Ford F-250...5.4L with some goodies, 4x4, Auto out of a 7.3 powerstroke w/ stage 2 TC , Crew Cab, Burnt orange, 35x12.5 MT Baja ATZ's on 20x10 Motometals, Pioneer Deck, Scanguage, Magnaflow exhaust, LED signal tow mirrors, and a Hidden hitch gooseneck
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search